18 مرداد 1391
شماره خبر: 9998

تدوین کتاب دستورالعمل و آیین نامه های شهرسازی در شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تدوین کتاب دستورالعمل و آیین نامه های شهرسازی در شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج از تهیه و تدوین کتاب دستورالعمل و آیین نامه های شهرسازی در این کلانشهر خبر داد.
مصطفی رعیتی اظهار داشت: به همت این حوزه و معاونت معماری و شهرسازی، برای اولین بار در شهرداری کرج، اولین کتاب دستورالعمل و آیین نامه های شهرسازی تهیه و تدوین می شود. وی افزود: هم اکنون مراحل اولیه این پروژه انجام شده است و در حال ویراستاری می باشد و تا دو ماه آینده منتشر خواهد شد.
چاپ دو هزار نسخه کتاب در مرحله اول
این مسئول عنوان کرد: این کتاب شامل 200 صفحه است که طبق برنامه ریزی قرار است که در مرحله اول دو هزار نسخه از آن چاپ شود و در اختیار مدیران و مسئولان و شهروندان قرار گیرد. رعیتی ادامه داد: بیش از سه میلیون تومان اعتبار برای چاپ این کتاب اختصاص یافته است که در صورت نیاز تعداد تیراژ آن افزایش می یابد. ضریب تخلفات در شهرسازی و معماری بین شهروندان کاهش می یابد مدیر پژوهش و توسعه شهری شهرداری کرج یادآور شد: در این کتاب سرفصلها و تمامی دستورالعملهای مرتبط با شهرسازی و معماری، آیین نامه های بخشهای مختلف شهرسازی اعم از بالکن، تراکم و ... گنجانده شده است. وی اعلام کرد: این اقدام در راستای شفاف سازی قوانین و دستورالعملهای مربوط به بخش شهرسازی و معماری انجام می شود که به طور قطع با افزایش آگاهی مدیران و شهروندان ضریب تخلفات در این بخش کاهش خواهد یافت.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود