11 مرداد 1391
شماره خبر: 9682

طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای کلید خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای کلید خورد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج خبرداد: طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای این منطقه کلید خورد.
سعید حسنی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای این طرح، پارک های محلی شهرک جهان نما، بلوار شهید اسکندری مرمت و پاکسازی شدند. وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور پاکسازی و مرمت پارک های محلی، ترمیم درختان نیمه خشک است که این مهم در پارک ها و فضاهای سبز حاشیه خیابان ها و معابر سطح منطقه انجام شد.
این مسئول هدف از اجرای طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای را زیباسازی چهره شهر و استفاده بهینه شهروندان از پارکهای محله ای عنوان کرد و افزود: اجرای طرح هایی از جمله احداث، بازسازی و مرمت پارک های محله ای نقش بسزایی در توسعه سرانه فضای سبز دارد. حسنی خاطرنشان کرد: در استای اجرای طرح مرمت و پاکسازی پارک های محله ای وسائل تندرستی، نیمکت های پارک های سطح منطقه بازسازی و مرمت شدند. وی بیان کرد: امورات مربوط به پاکسازی پارک های محله ای در قالب انجام اقدامات تکمیلی در چارچوب رعایت استانداردهای مبلمان شهری انجام شده است. این مسئول در ادامه از تعمیر، نصب و راه اندازی روشنایی پارک ها و چراغ های حاشیه خیابان ها و معابر سطح منطقه خبرداد و گفت: این مهم نیز از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای طرح بازسازی و مرمت پارک های محله ای در منطقه انجام شد.
تسریع در اجرای پروژه های عمرانی
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی تعریف شده در منطقه، عنوان کرد: پروژه های عمرانی با توجه به ضرورت ها و نیازمندی های شهر و شهروندان تعریف و در مدار اجرا قرار می گیرند. حسنی افزود: در اجرای پروژه های عمرانی که با محور های مشخص از جمله عمرانی، زیرساختی، خدماتی و ... انجام می شود، ضمن توجه به کیفیت اجرای پروژه نیاز است به مدت زمان اجرای آن توجه ویژه داشت. وی با بیان اینکه، بی شک مراحل به اجرا درآورن طرح ها و پروژه های عمرانی، شهر و شهروندان را با مشکل مواجه می کند، بیان کرد: با توجه به این امر ضروری است پروژه های عمرانی با شتاب بیشتری اجرایی شوند. این مسئول از جمله پروژه های تعریف شده منطقه 11 کرج را احداث پارک مردم، احداث پل حافظ و انجام عملیات های عمرانی جاده مخصوص ذکر و عنوان کرد: تعریض بزرگراه همت و تعریض بزرگراه شهید فهمیده از دیگر پروژه های در دست اجرای سطح منطقه است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود