22 مرداد 1391
شماره خبر: 10159

بهره‌برداری از فاز دوم بزرگراه اشتهارد به نظرآباد در هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بهره‌برداری از فاز دوم بزرگراه اشتهارد به نظرآباد در هفته دولت

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره مدیریت و توسعه راه‌های استان البرز از بهره‌برداری از فاز دوم بزرگراه اشتهارد به نظرآباد طی هفته دولت خبر داد.
علی جمشیدی اظهار داشت: توسعه راه‌ها و تسریع در حمل و نقل مسافر و کالا از جمله مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی در استان البرز است. وی تصریح کرد: در حال حاضر چندین پروژه مهم و ملی در حوزه راه در این استان در دست اجرا است که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خدمات‌رسانی گسترده‌ای به مردم ارائه خواهد شد.
سرپرست اداره مدیریت و توسعه راه‌های استان البرز افزود: به عنوان نمونه اتصال بزرگراه همت به کرج و همچنین تعریض اتوبان تهران – کرج از جمله پروژه‌های ملی و بسیار مهمی عمرانی در این استان به شمار می‌آید. جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود به روند اجرای پروژه اشتهارد به نظرآباد اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از طرح‌های عمرانی در حوزه راه‌سازی استان البرز احداث بزرگراه میان اشتهارد و نظرآباد است. این مسئول تصریح کرد: فاز نخست این پروژه در گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیده بود. سرپرست اداره مدیریت و توسعه راه‌های استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح به صورت نهایی تکمیل خواهد شد؟ افزود: عملیات اجرایی اجرایی این پروژه در مراحل آخر قرار داشته و در تلاش هستیم تا در هفته دولت به بهره‌برداری کامل برسد. جمشیدی خاطرنشان کرد: فاز دوم بزرگراه اشتهارد به نظرآباد حدود هفت کیلومتر است که برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است. وی در پایان متذکر شد: پس از بهره‌برداری از این پروژه، با توجه به نیازهایی که در شهرستان اشتهارد احساس می‌شود، در تلاش هستیم تا طی برنامه‌ای میان مدت، بزرگراه فوق را امتداد دهیم.


منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود