14 مرداد 1391
شماره خبر: 9802

برخورد با فروشندگان ضایعات و پسماندهای خشک در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخورد با فروشندگان ضایعات و پسماندهای خشک در کرج

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی برخورد با فروشندگان ضایعات و پسماندهای خشک در این کلانشهر خبر داد.
سعید صفری اظهار داشت: به همت این معاونت و طی هماهنگی با مدیریت کنترل و نظارت، طرح برخورد با فروشندگان ضایعات و پسماندهای خشک در این کلانشهر اجرا شد. وی افزود: این طرح به منظور پاکسازی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع آوری، خرید و فروش پسماندهای خشک همچنین رعایت مسائل بهداشتی در محیط و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها اجرا شد.
شناسایی و پلمپ 41 واحد ضایعات و اماکن غیرمجاز در منطقه یک
این مسئول عنوان کرد: طرح مذکور با همکاری سازمان مدیریت پسماند، معاونان خدمات شهری منطقه 1 و اداره کنترل و نظارت شهرداری کرج و با حکم قضایی و همکاری ویژه عوامل انتظامی در حال اجرا است. صفری ادامه داد: در این راستا طی هفته گذشته با اجرای این طرح در منطقه 1 شهرداری کرج، 41 واحد و اماکن غیرمجاز پلمپ شدند. معاون خدمات شهری شهرداری کرج یادآور شد: بر اساس شکوائیه ای متعدد ساکنین محله اسلام آباد مبنی بر مشکلات متعدد زیست محیطی و آلودگی صوتی صنوف غیرمجاز ضایعات فروشی و نان خشکی های فعال در مناطق اسلام آباد، طی هماهنگی های انجام شده و مجوزهای صادره از سوی مقامات قضائی و انتظامی (کلانتری 30 اسلام آباد) و سازمان پسماند شهرداری کرج تعداد 41 واحد غیر مجاز ضایعات فروشی و نان خشکی در محله اسلام آباد طی یک عملیات هماهنگ پلمپ و تعطیل شده است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود