15 مرداد 1391
شماره خبر: 9866

40 اصله درخت کهنسال نوراني شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

40 اصله درخت کهنسال نوراني شد

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج خبرداد: طی اجرای برنامه های زیباسازی، 40 اصله درخت کهنسال در مناطق 2، 8 و 9 نوراني شد.
حسین صدرایی گفت: 40 اصله درخت کهنسال مناطق عنوان شده توسط لامپ های (LED) نورانی شدند. وی اعتبار لازم برای اجرای این پروژه زیباسازی را 500 میلیون ریال ذکر و عنوان کرد: اجرای این طرح با هدف زیباسازی چهره منطقه در شب اجرایی شده است. این مسئول، اهمیت اجرای پروژه های زیباسازی را یادآور شد و گفت: از دیگر اهداف نورپردازی درختان کهنسال افزایش کیفی اجرای طرح های زیباسازی به ویژه سیما و منظر شهری در شب است. صدرایی عنوان کرد: اجرای پروژه نورپردازی درختان کهنسال می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه شاد و نشاط آور شهروندان ایفا کند.
نورپردازی 30 اصله درخت کهنسال در فاز دوم
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای فاز دوم طرح نورپردازی درختان کهنسال خبر داد. صدرایی عنوان کرد: در فاز دوم اجرای طرح نورپردازی 30 اصله درخت کهنسال موجود در بلوار ارم واقع در مناطق 4 و 12 توسط لامپ های (LED) نورپردازی می شوند. وی با تاکید بر اجرای پروژه های زیباسازی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان تازه تاسیس زیباسازی برنامه های کیفی متنوعی را برای اجرا در دستور کار دارد که نورپردازی درختان کهنسال نمونه ای از آن است. این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با رعایت همه جوانب به ویژه پیشگیری از هر گونه آسیب به درختان اجرا می شود. صدرایی عنوان کرد: لامپ های (LED) هیچ گونه آسیبی را به درختان تحمیل نمی کنند و تنها باعث ایجاد نمایی زیبا در خیابان به ویژه در شب می شوند. وی افزود: طرح نورپردازی درختان کهنسال در بلوار جمهوری، حد فاصل میدان شهید آجرلو و جمهوری، خیابان شهتید بهشتی، روبروی تالار شهیدان نژاد فلاح، چهار راه دانشکده، نمای ظلع شرقی و چهار راه دانشکده نمای ضلع غربی اجرایی شده است.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود