9 آبان 1391
شماره خبر: 14172

اجرای پروژه نورپردازی پل شهید روحانی در آستانه عیدغدیر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای پروژه نورپردازی پل شهید روحانی در آستانه عیدغدیر

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای پروژه نورپردازی پل شهید روحانی در آستانه بزرگترین عید مسلمین، عید سعید غدیر خم خبر داد.
حسین صدرایی با بیان این مطلب افزود: پروژه نورپردازی پل شهید روحانی با اعتبار 480 میلیون ریال اجرایی شد. وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های مناسبتی از مهمترین اقداماتی است که از سوی سازمان متولی زیباسای و در کنار سایر پروژه های این سازمان اجرایی می شود. این مسئول با بیان اینکه، ذات و سرشت فعالیت های سازمان زیباسازی اجرای پروژه هایی است که در نهایت شاداب سازی چهره بصری شهر را موجب می شوند، گفت: در کنار اجرای این طرح ها، پروژه هایی نیز در سطح شهر از سوی سازمان زیباسازی اجرایی می شود که ماهیت آن ها مناسبت های تاریخی و تقویمی است. صدرایی اظهارداشت: ارکان و ساختارهای مختلفی که در شهر جانمایی می شوند، مولفه هایی هستند که در واقع هویت شهر بر اساس و مبنای آن تعریف می شوند، بر این اساس باید این ارکان با دقت نظر بالایی از سوی مسئولان ذیربط رصد شود.
اجرای طرح های زیباسازی مناسبتی با هدف تقویت مبانی اسلامی انجام می شود
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح های زیباسازی مناسبتی از سوی این سازمان عنوان کرد: اجرای طرح زیباسازی مناسبتی با هدف تقویت مبانی فرهنگ اسلامی اجرایی می شود. صدرایی اظهارداشت: از دیگر اهدافی که در اجرای طرح های مناسبتی از سوی این سازمان دنبال می شود، بسط، تعمیق و تاکید بر روح ولایت و تأثیر آن در زندگی اجتماعی شهروندان است. وی، ارتقای سطح نشاط اجتماعی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه های زیباسازی این سازمان با لحاظ کردن این مهم طراحی و اجرایی می شود. این مسئول، فضاسازی شهر را امری مهم ارزیابی کرد و با اشاره به نقش و جایگاه سازمان زیباسازی به عنوان سازمان متولی در انجام این مهم گفت: نورپردازی و چراغانی معابر و خیابان ها، انجام تزئینات در میادین و چهارراه ها از جمله اقداماتی است که در اجرای برنامه های مشارکتی اجرایی می شود. صدرایی عنوان کرد: در اجرای برنامه های مناسبتی لحاظ کردن ابعاد فرهنگی و معنوی امر بسیار مهم است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود