22 مرداد 1391
شماره خبر: 10169

صنایع و واحدهای تولیدی جوانان ساوجبلاغی را استخدام کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

صنایع و واحدهای تولیدی جوانان ساوجبلاغی را استخدام کنند

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ با انتقاد از جذب نیرو‌های غیربومی توسط صنایع و واحدهای تولیدی فعال در این شهرستان گفت: واحدهایی که از تسهیلات شهرستانی بهره می‌برند باید جوانان همین منطقه را هم جذب کنند.
علی حدادی اظهار داشت: دولت دهم محور اصلی خدمات‌رسانی خود را در چند بخش کلان متمرکز کرده است که مهمترین آنها در حوزه اشتغال، مسکن، توسعه کشاورزی و صنعتی است. وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر اولویت نخست دولت ایجاد اشتغال بوده و شاهد هستیم که اقدامات زیربنایی بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در کشور انجام شده است. عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از مردم مدعی هستند که واحدهای تولیدی و صنعتی در جذب نیرو از نیروی کار دیگر استان‌ها استفاده می‌کنند؟ گفت: متاسفانه این مشکل وجود دارد و گلایه‌های بسیاری از سوی مردم ساوجبلاغ در این رابطه مطرح شده و به اطلاع مسئولان ارشد از جمله فرمانداری رسیده است. حدادی با اشاره به حمایت دولت، استانداری البرز و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ از طرح‌های صنعتی و تولیدی گفت: در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی طی سال‌های اخیر حمایت‌های بسیار خوبی از سوی دولت و دستگاه‌های استانی و شهرستانی صورت گرفته و تسهیلات خوبی در اختیار مدیران این واحدها قرار داده شده است. وی تاکید کرد: بنابراین اگر تسهیلاتی از سوی منابع و اعتبارات یک شهرستان در اختیار واحدی قرار می‌گیرد، و طبیعی است که انتظار داشته باشیم این تسهیلات و حمایت‌ها برای توسعه و رفع مشکلات همان منطقه از تسهیلات استفاده شود.
حمایت از صنایعی که نیروی کار بومی جذب می‌کنند
فرماندار ساوجبلاغ به دیدارهای متعدد خود با مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: گلایه مردم مبنی بر عدم استفاده از نیروی کار بومی را به اطلاع این مدیران رسانده و تاکید کردیم که اولویت نخست جذب نیرو با جوانان ساوجبلاغی است. حدادی بیان داشت: از سوی دیگر با اقدامات خوبی که طی سال‌های گذشته برای ایجاد اشتغال در ساوجبلاغ صورت گرفته، امیدوار هستیم که در آینده نزدیک و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام، اکثر جوانان این شهرستان به شغل مناسب دسترسی داشته باشند. وی تاکید کرد: تحقق این هدف مهم نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف و همراهی بخش خصوصی فعال در صنعت و کشاورزی منطقه است. حدادی در پایان گفت: به طور قطع فرمانداری نیز از طرح‌های اشتغال‌زایی بخش‌ها و صنایع مختلف حمایت کرده و از واحدهایی که نیروی کار بومی جذب می‌کنند، حمایت بیشتری خواهیم داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود