4 آبان 1391
شماره خبر: 13927

دولت در کنار مدیران صنعتی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دولت در کنار مدیران صنعتی است

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: دولت برای توسعه و پیشرفت صنعت در کنار مدیران این حوزه ایستاده است و از هیچ کمک و همراهی دریغ نخواهد کرد.
علی حدادی عالی‌ترین مقام اجرایی این شهرستان از برخی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید کرد. وی در این دیدار با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه صنایع در کشور و همچنین شرایط اقتصادی اظهار کرد: مدیران صنایع باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند. فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه دولت از مشکلات و نیازهای صنایع کشور اطلاع دارد، گفت: مدیران ارشد دولت به ویژه شخص رئیس جمهوری بارها تاکید کرده‌اند که در کنار مدیران صنعتی کشور ایستاده و برای رفع مشکلات و نیازهای آنها تلاش خواهند کرد. حدادی تاکید کرد: در این راه همه باید دست به دست هم داده و اجازه ندهیم که تهدیدها و تحریم‌های دشمنان تاثیری در رشد و شکوفایی ایران اسلامی به ویژه در حوزه صنعتی داشته باشد.
فعالیت یک هزار و یک صد واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماری از فعالیت‌های صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: در این شهرستان یک‌هزار و یک صد واحد صنعتی فعال هستند که نقش مهمی در توسعه کشور داشته و دارند. عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ ادامه داد: ما معتقدیم که ظرفیت شهرستان به مراتب بیشتر از توان فعلی است و می‌توانیم بخش عمده‌ای از نیاز داخل کشور را تامین و صادرات غیر نفتی را هم افزایش دهیم. حدادی در پایان تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند عزم همه جانبه و همراهی مدیران صنعتی و دولت است. لازم به توضیح است، در این بازدید علی حدادی از فعالیت‌ واحدهای مختلف فعال در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید کرده و مدیران این واحدها نیز نیازهای خود را به فرماندار ساوجبلاغ منتقل کردند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود