24 شهریور 1392
شماره خبر: 105924

مشارکت مردم در کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشارکت مردم در کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است


استاندار البرز با تاکید بر اینکه نقش شهروندان در کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار مهم است، تصریح کرد: مشارکت مردم در کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز ضرورتی انکارناپذیر است که می تواند مسئولان را در اجرای صحیح قانون و جلوگیری از توسعه نامتوازن استان یاری دهد.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب پدیده ساخت و سازهای غیرمجاز را محصول بی تفاوتی و عدم توجه مسئولان در سالهای گذشته عنوان کرد و گفت: عدم برخورد مناسب مسئولان با این پدیده به جایی رسیده است که امروز تلاش مسئولان به تنهایی پاسخگو نیست و باید برای کنترل آن از مشارکت مردمی بهره جست.
شهروندان تخلفات غیرمجاز را به استانداری و فرمانداری ها اطلاع دهند
نماینده عالی دولت در استان البرز از شهروندان خواستار مشارکت بیش از پیش به منظور کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان بویژه در حاشیه شهرهای استان شد و افزود: در این راستا شهروندان می توانند در راستای تحقق «مسئولیت اجتماعی» یاریگر مسئولان ذیربط در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز که سلامت و امنیت مردم را به خطر می اندازد، باشند. وی درخواست کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مسئولان استانداری و فرمانداری های استان را در جریان امور قرار داده تا آنان بتوانند بر اساس قوانین و ضوابط موجود اقدام کنند.
ساخت و سازهای غیرمجاز تجاوز به حریم زندگی افراد است
استاندار البرز از ساخت و سازهای غیرمجاز به عنوان تخلفی قانونی و تجاوز به حریم زندگی مردم یاد کرد و گفت: علاوه بر تجاوز به حریم زندگی مردم، ساخت و ساز بدون ضابطه و برخلاف رعایت مسائل ایمنی مهمترین معضلی است که مشکلات فراوانی را برای مردم و مسئولان به وجود آورده و در صورت وقوع حادثه ای مسئولیت مردم و مسئولان را دوچندان می کند.
17 هزار پرونده تخریب در کمیسیون های

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود