31 شهریور 1392
شماره خبر: 106425

ولایت فقیه استمرار ولایت اهل بیت (ع) است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ولایت فقیه استمرار ولایت اهل بیت (ع) است


استاندار البرز پیروی از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در سالهای اولیه انقلاب رمز ولایت پذیری به درستی برای آحاد مختلف مردم تبیین نشده بود اما امروز پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برکات پیروی از خط ولایت به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هستیم.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در حاشیه رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس که به صورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل مرهون خون شهدای والامقام جمهوری اسلامی است در این راستا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله وظایفی است که باید از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه همان استمرار ولایت اهل بیت (ع) است، افزود: تصاویری که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب موسیقی، تصویر و کلیپ در این هفته در برنامه های مختلف ارائه می شود، تداعی و زنده کننده یاد و خاطرات دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان اسلام بود که خود تلنگری بر انسان است تا بدانیم به برکت خون شهدای انقلاب در ایران اسلامی مقتدرانه زندگی می کنیم. نماینده عالی دولت در استان البرز تصریح کرد: شهدای والامقام با نثار خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند تا ایران اسلامی برای نسل های آتی سرافراز و مقتدر بماند و بدرخشد.
وظیفه مردم و مسئولان در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی سنگین است
این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران باید میراث دار خون شهدا و پیرو خط ولایت باشد، خاطر نشان کرد: در این راستا وظیفه مسئولان سنگین تر از مردم است چراکه باید با ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم امانتدار خون شهدا بوده و بتوانند فرهنگ غنی ایران اسلامی را ترویج کنند. به گفته عربیان دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس یادآور وحدت و یکپارچگی ملت ایران است که توانست به رغم حمایتهای قدرتهای بزرگ از دشمنان در طول هشت سال دفاع مقدس، پیروزی ملت ایران را رقم بزند.
انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آتی ضروری است
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر انتقال ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود