5 شهریور 1391
شماره خبر: 10684

طرح‌های عمرانی و خدماتی ساوجبلاغ افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح‌های عمرانی و خدماتی ساوجبلاغ افتتاح شد

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در چهارمین روز از هفته دولت طرح‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
علی حدادی در آیین بهره‌برداری از 146 طرح عمرانی در این شهرستان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته می‌شود. وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل صنایع تبدیلی، راهسازی، گازرسانی، آب و خاک، آبرسانی به واحدهای مسکن مهر، واحدهای پرورش مرغ و ماهی، فضاهای ورزشی و برق رسانی است. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به این که با اجرای این طرح‌ها تحولات اساسی در این شهرستان به وجود خواهد آمد افزود: تلاش می‌شود تا با اجرای طرح‌های بزرگ و اساسی کمبودها و کاستی‌های موجود در این شهرستان برطرف شود و میزان خدمات رسانی به این شهرستان به استانداردهای لازم برسد. وی تأکید کرد: هر چه بتوانیم میزان خدمات‌رسانی را در این شهرستان بیشتر کنیم می‌توانیم در مسیر ارتقای رضایتمندی مردم گام برداریم.
به گفته حدادی برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 940 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و تسهیلات بانکی هزینه شده است. حدادی در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب 50 غرفه ایجاد شده است. فرماندار ساوجبلاغ افزود: در این نمایشگاه فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دولت در معرض دید قرار گرفته است. نمایشگاه دستاوردهای دولت از امروز در خیابان امام خمینی (ره) شهر هشتگرد ساوجبلاغ دایر شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود