13 آبان 1392
شماره خبر: 109396

رفع مشکلات استان نیازمند همراهی و مشارکت مردم با مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رفع مشکلات استان نیازمند همراهی و مشارکت مردم با مسئولان است


استاندار البرز با تاکید بر تشکیل اتاق فکر معتمدین محلات استان گفت: رفع مشکلات شهرها و مناطق مختلف استان نیازمند همراهی و مشارکت آحاد مردم است.
سید طاهر طاهری با بیان این مطلب در پنجاه و ششمین جلسه معتمدین مناطق کرج که در شرکت رنگ سحر برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه قول داده بودم در جلسات معتمدین شهر کرج شرکت کنم اما ترجیح می دهم در این جلسات به مشکلات شما گوش داده و آنها را بررسی و عملیاتی نمایم. وي در ادامه به نقش مردم در پیشبرد امور شهري اشاره كرد و افزود: بي شك مطالبات مردمي از مسئولان و حمايت ها و نقدهاي منصفانه آنها راهگشاي بسياري از مشکلات خواهد بود. استاندار البرز تاکید کرد: در این جلسات معتمدین باید مشکلات و پیشنهادات مردمی را مدنظر قرار داده تا در سایه مشارکت و همراهی مردم و پشتکار مسئولان این استان به عنوان استان نمونه کشوری معرفی شود. طاهری در ادامه سخنان خود از معتمدین محلات به عنوان اتاق فکر استانداری یاد کرد و افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی هماهنگی در خصوص رفع مشکلات محلات عملیاتی می شود. استاندار البرز همچنین بر ضرورت توجه به خواست معتمدين مناطق و محلات تاكيد كرد و گفت: رفع مشکلات شهری نيازمند هم‌انديشي و هم‌فكري با اقشار مختلف مردم بویژه معتمدين مناطق است تا بتوان طرح‌هاي مورد نیاز را با بررسي دقيق و نيازسنجي کارشناسی اجرايي كرد.
وي ادامه داد: تشكيل اتاق فكر و شوراياري‌هاي محلات شهر مي‌تواند محل خوبي براي انعكاس نظرات معتمدين به شمار آيد. استاندارالبرز گفت: با برنامه ریزی که اين مجمع می تواند انجام دهد، بررسي مشكلات، آسيب‌هاي اجتماعي و معضلات محلات در جلسات معتمدین جمع بندی و پیشنهاد می شود تا در نهایت از طریق استانداری عملیاتی شود.
آراستگی در شهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود