16 آبان 1392
شماره خبر: 109649

تبلیغات ابزار قدرتمند صاحبان صنایع در تحقق حماسه اقتصادی و تولید ملی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تبلیغات ابزار قدرتمند صاحبان صنایع در تحقق حماسه اقتصادی و تولید ملی


استاندار البرز در نخستین نشست «هم اندیشی صدا و سیما» و «صاحبان صنایع» با محوریت«نقش تبلیغات در بهبود عملکرد ادارات و مراکز صنعتی» حضور یافت و نقش رسانه و تبلیغات را در تحقق حماسه اقتصادی و تولید ملی بی بدیل دانست.
مهندس سیدطاهر طاهری در این نشست که با حضور مدیران کل استان و صاحبان برندهای صنعتی در سالن صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به منظور تبیین نقش تبلیغات در بهبود بازاریابی و تولید برگزار شد؛با حائز اهمیت دانستن نقش تبلیغات در معرفی تولیدات داخلی اظهار داشت: تولیدکنندگان با تولیدات داخلی از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند. وی افزود: در این راستا بهره مندی از ابزار قدرتمند تبلیغات نقش شگرفی در رونق تولیدات داخلی خواهد داشت.
خلق حماسه اقتصادی مهمترین اولویت است
وی تصریح کرد: مهم ترین اولویت حماسه اقتصادی است و صدا و سیمای البرز می­تواند همگام با صنعتگران و مردم برای رسیدن به این هدف تلاش کند. مهندس طاهری گفت: عزم دولت تدبیر و امید ایجاد آرامش برای مردم در حوزه اقتصادی و...است و تولیدکنندگان نیز باید با تولیدات خود دولت را همراهی کنند. استاندار البرز در ادامه شعار سال را محور قرار داد و بیان کرد: صاحبان صنایع با تبلیغات صحیح تحقق شعار حماسه اقتصادی و ترویج تولید داخلی را رقم خواهند زد. در ادامه این هم اندیشی حبیب الله مازندرانی مدیر کل صداوسیمای مرکز البرز نیز به تبیین اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت: ایجاد تعامل سه جانبه بین رسانه ، صنعت و مردم مهمترین رویکردی است که دنبال می شود. وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود