3 آذر 1392
شماره خبر: 110631

بیمه و دفتر کار مهمترین دغدغه اصحاب رسانه استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بیمه و دفتر کار مهمترین دغدغه اصحاب رسانه استان البرز


استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین مسائلی که به عنوان دغدغه از سوی رسانه ها مطرح شد مسئله «بیمه و دفاتر اجاره ای» بود که باید مورد بررسی قرار گیرد.
«نخستین نشست هم اندیشی مهندس سیدطاهر طاهری با اصحاب رسانه» با حضور جمعی از فعالان عرصه رسانه در سالن شهدای دولت برگزار شد. وی ضمن ارزشمند دانستن این نشست گفت: در این نشست هم اندیشی بیش از 15 نفر از اصحاب رسانه در فضایی آزاد درخواست ها و دغدغه های خود را از زوایای مختلف مطرح کردند. وی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات اصحاب رسانه افزود: عمده مسئله اصحاب رسانه در استان فعالیت در مکان های استیجاری و حقوق اندکی است که بابت تحریر اخبار دریافت می دارند که باید این مهم بررسی و پیگیری شود.
دغدغه های اصحاب رسانه بررسی می شود
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: این درحالی است که اصحاب رسانه با مخاطرات فراوانی در تهیه و تولید خبر روبرو هستند و باید به این قشر زحمتکش با نگاه ویژه ای نگریست. مهندس طاهری گفت: موضوع پیگیری اختصاص زمین تعاونی خبرنگاران و بیمه اصحاب رسانه نیز از دیگر مسائلی بود که مطرح شد بررسی لازم پیرامون آن صورت می گیرد. وی همچنین انتخاب 5 نفر از اصحاب رسانه به منظور تشکیل جلسات دوره ای و بررسی تخصصی تر مسائل و مشکلات خبرنگاران به عنوان موارد طرح شده در این نشست مورد اشاره قرار داد.
خبرنگاران در انتشار اخبار صادق باشند
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود رعایت صداقت در انتشار اخبار و رویدادها را نیز جز جدایی نپذیر اصحاب رسانه قلمداد کرد و گفت: اصحاب رسانه باید در مسیر تهیه و تولید هر خبر با اشراف کافی از صحت و سقم آن آگاه بوده و اخبار صادقانه و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود