15 شهریور 1391
شماره خبر: 11152

در گرامی داشت هفته دولت زیر سازی وآسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

در گرامی داشت هفته دولت زیر سازی وآسفالت معابر روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ از روستا های قاسم آباد بزرگ،قره قباد،حاجی آباد،حسین آباد،احمد آباداعتمادالدوله،آران،سلطان آباد،کرگلین،قاسم آبادآقاوعباس آباد بزرگ در بخش مرکزی ساوجبلاغ بازدید کرد،
در این بازدید ها بخشدار مرکزی،معاون اداره کل بنیاد مسکن البرز،مدیر بنیاد مسکن ساوجبلاغ فرماندار را همراهی می کردند. علی حدادی گفت:همه مسئولان و متولیان سازندگی موظفند از روستاها و مناطق محروم و دورافتاده سرکشی نموده و زمینه‌ی رضایت‌مندی و رفع مشکلات آن‌ها را فراهم آورند. وی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به عمران و توسعه در روستاها شده تصریح کرد: تلاش برای خدمت‌رسانی به محرومان و افراد ساکن در نقاط دور افتاده موجب رضایت خداوند و مردم می‌شود. علی حدادی گفت: کار زیر سازی ،جدول گذاری وآسفالت معابر این روستاها تا 30شهریور امسال اتمام ودر هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.
فرماندار ساوجبلاغ اعتبار تخصیصی برای عمران وآبادی روستاهای بخش مرکزی را 2میلیارد تومان عنوان کرد وی در ادامه از وضعیت نظافت بعضی از روستاها انتقاد کردوگفت از بخشدار مرکزی خواست با بازدید های مکرر از روستاهااز دهیاران پرتلاش قدر دانی وبه دهیاران کم کار تذکر داده شود. جابجایی تیر های برق از معابر، تسریع در اجرا واتمام حفاری های آبفااز مواردی بود که در این بازدیدمورد تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود