19 شهریور 1391
شماره خبر: 11301

مدیران ضعیف در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان عزل خواهند شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران ضعیف در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان عزل خواهند شد

سپیدار آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: مدیران ضعیف در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان عزل خواهند شد.
امیر یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن رجایی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: مدیرانی که در امر واگذاری خدمات دستگاه خود به دفاتر پیشخوان کوتاهی کنند پیشنهاد عزل آن مطرح خواهد شد. وی ادامه داد: بقای هر مدیری در نمره ارزیابی آن است که بسیار مهم است و بعد از سه تذکر به مدیر کل پیشنهاد عزل آن مطرح خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز افزود: کارگروه دفاتر پیشخوان دولت هر هفته تشکیل می شود و تاکنون سه فراخوان آن انجام شده است. وی گفت: افراد متقاضی استان البرز ثبت نام و در این فراخوان شرکت کرده اند و مجوز لازم آن صادر شده است و برخی از مناطق به دلیل متقاضی زیاد در جلسات مختلف بین متقاضیان قرعه کشی صورت گرفت.
50 خدمت جدید به دفاتر پیشخوان دولت اضافه شده است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز افزود: 50 خدمت جدید از دستگاه به دفاتر پیشخوان دولت و همچنین ایجاد 120 دفتر پیشخوان جدید در دستور کار است. یزدی اظهار داشت: تامین اینترنت مورد نیاز استانداری با پهنای باند بسیار خوب، فناوری اطلاعات در انتخابات با وارد کردن یک شماره، از جمله کارهای صورت گرفته تا کنون بوده است. وی گفت: تمام تلاش ما این بود که تمام فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شود و سرانجام همه فرآیند به صورت شبکه صورت گرفت. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز تصریح کرد: در دورترین نقاط استان البرز زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کردیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود