24 دی 1392
شماره خبر: 113828

جلسات شورای سالمندان استان ماهانه تشکیل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسات شورای سالمندان استان ماهانه تشکیل می شود


استاندار البرز از تشکیل مستمر جلسات شورای سالمندان استان خبر داد و بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی استان تأکید کرد.
مهندس سیدطاهر طاهری در نخستین جلسه شورای سالمندان استان در سالن شش ضلعی استانداری البرز فرهنگ سازی در حمایت از سالمندان را مهم برشمرد و اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ و نگاه به سالمندان تغییر نکند شاهد اثر بخشی در این حوزه نخواهیم بود.
فضای امید و انگیزه را برای سالمندان ایجاد کنیم
وی در ادامه با اشاره به اینکه محیط و فضای آسایشگاه ها به نحوی است که سالمندان تمایلی به حضور در این مراکز ندارند، تصریح کرد: باید آنگونه محیط را مهیای حضور سالمندان سازیم که همانند ورود کودکان یک محیط مهد احساس شادابی و نشاط داشته باشند. طاهری افزود: کار با سالمندان فوق العاده ظرفیت و حساس است و همه ما روزی به سنی می رسیم که ما را « سالمند» خطاب می کنند، بنابراین باید نگاه ویژه ای به این قشر از جامعه داشته باشیم. استاندار البرز با بیان اینکه دعوت از اساتید مطرح کشور در این حوزه به غنا جلسات می افزاید، بر ضرورت تداوم این آن تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز باید در این جلسات با برنامه ورود پیدا کنند.
جلسات شورای سالمندان استان هر ماه تشکیل می شود
وی افزود: این جلسات به صورت مداوم و پربار با هدف بررسی نیازهای سالمندان و اخذ راهکارهای عملیاتی به صورت ماهانه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان مرتب تشکیل شود.
سهولت در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود