24 دی 1392
شماره خبر: 113836

جزئیات نخستین شورای اداری فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جزئیات نخستین شورای اداری فردیس


نخستین نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس فردیس با حضور نمایندگان مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فردیس، فرماندار و معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار فردیس و شمار زیادی از مسئولان شهری شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج برگزار شد.
نخستین نشست شورای اداری شهرستان تازه تاسیس فردیس با حضور عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی ایمانی امام جمعه فردیس، مهدی مهرور فرماندار و ابراهیم کردلو معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار فردیس شامگاه دوشنبه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 10 کرج واقع در فردیس برگزار شد.
پیشنهاد کولیوند برای توسعه فردیس
محمدجواد کولیوند در آغاز این نشست، شهرستان شدن فردیس، جمعیت زیاد و مطالبات جدی مردم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مجموعه این عوامل می طلبد که مجموعه برنامه ریزی استان افقی را در مباحث زیربنایی برای این شهرستان ترسیم کند. وی اولویت بندی نیازهای فردیس را ضروری خواند و گفت: براساس اولویت بندی، سندی را برای فردیس ترسیم کنند که دیگران هم همان سند را ادامه دهند تا رونق و شکوفایی در منطقه ایجاد شود. در ادامه حجت الاسلام ایمانی ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و در آستانه هفته وحدت بر وحدت میان مسلمانان تاکید کرد و آن را مانعی در پیشبرد اهداف دشمنان دانست. وی با بیان اینکه انسجامی که در استان موجود است، خیر و برکت برای استان به همراه داشته گفت: این همدلی در عملکرد نمایندگان مردم استان در مجلس نیز دیده می شود که نشان می دهد با همدلی و وحدت و اتحاد می توان امور را پیش برد. امام جمعه فردیس ادامه داد: واقعیت این است که شکل گیری شهرستان فردیس در شرایطی انجام شد که این شهرستان فاقد بسیاری از امکانات و زیرساختها است اما این جلسه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که منشاء خیر و برکت شده و اثرگذار باشد زیرا از جهات بسیاری عقب هستیم. وی به پروژه قطار شهری اشاره کرد و یادآور شد: سال 84 بحث در این مورد بود که خط دو قطار شهری کرج که به جاده ملارد می رسد ظرف پنج سال تا فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه پیدا کند اما با گذشت حدود 10 سال از این موضوع هنوز کار شروع نشده در حالی که اگر عملیاتی می شد، با اختصاص بودجه سالانه به آن تا کنون طرح به سرانجام رسیده بود. حجت الاسلام ایمانی نبود بیمارستان را از مشکلات اساسی مردم منطقه عنوان کرد و افزود: این شهرستان 500 هزار نفری زایشگاه ندارد. بیمارستانی که کلنگ آن دو سه سال پیش زده شد بر زمین مانده و تکمیل آن به بودجه های استانی و ملی نیاز دارد.
حجت الاسلام ایمانی: 80 درصد بودجه فردیس در کرج هزینه می شد
وی با تاکید بر اینکه باید رودربایستی را کنار بگذاریم، گفت: تا زمانی که در این شهر باشم خود را شهروند فردیس می دانم و در غم و شادی مردم شریک هستم و باید آنچه را که از دستمان برمی آید انجام دهیم. امام جمعه فردیس ادامه داد: شروع دوره خدمت من در فردیس همزمان با فعالیت دوره دوم شورای شهر بود. به گفته خود اعضای شورا در آن زمان 80 درصد بودجه فردیس به کرج ریخته می شد که اگر آن را امروز محاسبه کنیم رقم هنگفتی می شود و انتظار داریم شهرداری در ارائه خدمات به این شهرستان تازه تاسیس توجه بیشتری داشته باشد. حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه خروجی این جلسات باید برآیند مثبتی برای مردم شهرستان داشته باشد، گفت: امیدواریم با تلاش فرماندار و با پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس و مساعدت و همکاری همه ادارات شاهد حل مشکلات مردم و شکوفایی شهرستان فردیس باشیم.
اکبریان: نمایندگان کرج پیگیر استقرار ادارات در شهرستان هستند
در ادامه این نشست میکروفن در اختیار عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس قرار گرفت. وی با تبریک هفته وحدت و ولادت رسول اکرم (ص) گفت: خود را فردیسی می دانم و نسبت به این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود