1 بهمن 1392
شماره خبر: 114298

شعار دانشگاه متعالی در گرو مدرسه متعالی نهادینه شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شعار دانشگاه متعالی در گرو مدرسه متعالی نهادینه شود


استاندار البرز در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه جمعیت سراسر کشور به نوعی با مدارس و آموزش و پرورش در ارتباط هستند، بر ضرورت نهادینه ساختن شعار دانشگاه متعالی در گرو مدرسه متعالی تأکید کرد.
سیدطاهر طاهری در مراسم « بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش» که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور فرمانداران، مدیران نواحی آموزش و پرورش، فرمانداران و جمعی از فرهنگیان برگزار شد؛ در تفسیر اهمیت امر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای اجتماعی است که کیفیت فعالیتهای سایر نهادها تا میزان قابل توجهی به عملکرد این حوزه مرتبط است.
آگاهی و بینش دانش آموزان باید در مدارس رقم می خورد
وی افزود: آموزش و پرورش باید به رشد قوه قضاوت صحیح، مسئولیت پذیری، خودآگاهی، ایجاد روحیه خلاق و متفکر به مسائل فردی و اجتماعی بپردازد و رسالت هدایت و تکامل فردی و اجتماعی را به نحو احسن به انجام برساند. مهندس طاهری یادآور شد: نهادینه ساختن تمامی مولفه های ذکر شده است که آگاهی و بینش دانش آموزان را مدارس رقم می زند.
امر آموزش نوعی سرمایه گذاری است
نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: این نهاد مقدس رکن اساسی در توسعه دارد؛آموزش افراد نوعی سرمایه گذاری است و هر کشوری در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشد رشد و توسعه اقتصادی ،اجتماعی و.. را در تمامی ابعاد تجربه خواهد کرد.
وزارت آموزش و پرورش اهمیتی جهانشمول دارد
مهندس طاهری با اشاره به نقش وزارت آموزش و پرورش در کشور، یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش ایران با آموزش 11 میلیون دانش آموز در نهادهای مختلف آموزشی دارای فراپوشی گسترده ای است و از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود