25 شهریور 1391
شماره خبر: 11539

اهانت دشمنان به اسلام نشان دهنده ضعف آنها در برابر حقانیت است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اهانت دشمنان به اسلام نشان دهنده ضعف آنها در برابر حقانیت است

سپیدار آنلاین: نماینده ولی فقیه امام جمعه كرج گفت:اهانت دشمنان به مقدسات دینی نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنها در برابر نورانیت و حقانیت دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین 'محسن كازرونی' در خطبه های نماز جمعه با محكوم كردن هتك حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، افزود: سران آمریكا این گونه حركت ها را آزادی بیان اعلام می كنند در حالی كه باید از آنان سوال شود آزادی بیان چه ارتباطی با توهین به مقدسات دینی دارد؟
وی ادامه داد: امروز كرامت انسانی و احساسات بیش از یك میلیارد و 500 میلیون مسلمان جهان جریحه دار شده است. امام جمعه كرج افزود: مستكبران نقد اسلام را كارساز ندیده اند بنابراین به توهین و اهانت به اسلام و پیامبراعظم (ص) روی آورده اند. حجت الاسلام كازرونی افزود: اجازه توهین به اسلام را به هیچ فردی نمی دهیم و هیچ زمان نیز به ادیان دیگر توهین نخواهیم كرد. وی گفت: دشمنان و مستكبران اسلام در فیلمی كه ساخته اند اسلام را با تروریست مساوی معرفی می كنندكه این عمل سخیف و پست بیانگر كینه درونی آنها نسبت به قرآن و پیامبر (ص) است . امام جمعه كرج افزود: بیداری اسلامی و برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران امروز دشمنان اسلام را خشمگین و عصبانی كرده است. نماینده ولی فقیه و امام جمعه كرج با تاكید براینكه عوامل فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام باید به اشد مجازات برسند، اضافه كرد: پیامبر اكرم(ص) همه هستی و هویت دنیای اسلام است و مسلمانان باید دربرابر هتاكان به مقدسات دینی به پا خیزند. حجت الاسلام کازرونی افزود: 80 درصد افراد این فیلم ابراز پشیمانی کرده اند و گفته اند ما را فریب داده اند. وی با بیان اینکه افراد جامعه در اعتقادات متفاوت هستند، اضافه کرد: برخی از افراد بزرگترین حمله و شبهات نمی تواند آنها را از پای دربیاورد و مومنان واقعی هستند و این افراد با بنیان محکم در برابر هجمه های ایستادگی می کنند. نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج ادامه داد: ایمان یک دسته از افراد ضعیف و سست است که با کوچکترین حمله و شبهه ممکن است فرو ریزید ولی تا زمانی که فرونریخته ایمان است. حجت الاسلام كازرونی در پایان تاکید کرد: تکلیف همه کشورهای اسلامی است که در رابطه با کشورهای آمریکا و صهیونیست کالاهای آنها را تحریم کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود