5 اسفند 1392
شماره خبر: 117097

البرز در مسیر راهبردهای مقام معظم رهبری قله های اقتصاد مقاومتی را طی می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

البرز در مسیر راهبردهای مقام معظم رهبری قله های اقتصاد مقاومتی را طی می کند


استاندار البرز با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبردی کلیدی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مروری بر بندهای این ابلاغیه حاکی از آن است که سی و یکمین استان کشور با برخورداری از ظرفیت ها در این مسیر پیشگام بوده و در مسیر طی کردن قله های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.
مهندس سیدطاهرطاهری به همراه معاونان جلسه ای مشترک با رییس، اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج در سالن اجتماعات شورای شهر داشت. وی تشکیل این جلسه را زمینه ساز گسترش ارتباطات سازنده بین تیم نمایندگان عالی دولت در استان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و اظهار داشت: این دیدار مشترک فتح بابی برای برقراری ارتباط هر بیشتر و در نهایت توسعه متوازن استان خواهد بود. استاندار البرز با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات شورای شهر تصریح کرد: طرح و پیگیری مسائل و مشکلات مردم باید مهمترین هدف در گردهمایی اعضای شورای اسلامی شهر باشد.
البرز استانی تک بعدی نیست
مهندس طاهری در ادامه با بیان اینکه البرز استانی تک بعدی نیست، یادآور شد: استان البرز تنها در یک حیطه محدود برخوردار از ظرفیت ها نیست، بلکه در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی و... بهره مند از پتانسیل های ویژه ای است که می توان از یکایک این توانمندی ها در راستای توسعه استان استفاده کرد. استاندار البرز در ادامه ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان سند راهبردی مقام معظم رهبری را طرح ساخت و بیان کرد: مروری بر این سند جامع و تطابق محورهای کلیدی آن با ظرفیت های استان البرز حاکی از آن است که در بخش سرمایه گذاری قسمت اعظمی از تدابیر معظم له عملیاتی شده و یا در آستانه اجرا است.
فراخوان «فرصت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود