15 اسفند 1392
شماره خبر: 117963

تبیین اولویت های دولت توسط استاندار البرز در آخرین جلسه شورای اداری سال 92

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تبیین اولویت های دولت توسط استاندار البرز در آخرین جلسه شورای اداری سال 92


استاندار البرز در آخرین جلسه شورای اداری استان البرز ضمن تبیین راهبردها و اولویت ها در روزهای پایانی سال،رویکرد دولت را در سال جدید با اجرایی ساختن منشور اقتصاد مقاومتی مورد اشاره قرار داد و از روند اجرایی شدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها تا توزیع سبد کالا در استان گفت.
سیدطاهرطاهری در « پنجمین جلسه شورای اداری استان البرز» مقارن با روزهای پایانی سال که به عنوان آخرین جلسه شورای اداری این استان در سال 92 برگزار شد، در جمع مقامات ارشد و مدیران کل دستگاه های اجرایی در ابعاد مختلفی به ایراد سخن پرداخت.
مدیران و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی توجیه شده اند
نخستین محور به هماهنگی های ستاد سفرهای نوروزی و اقدامات صورت گرفته اختصاص داشت، وی در این رابطه تصریح کرد: کلیه تدابیر لازم در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به عمل آمده است؛ اعضاو مدیران استانی به منظور فراهم ساختن زیر ساخت های یک سفر خاطره انگیز برای مردم و مسافران توجیه کامل شده اند. وی اضافه کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان نیز می بایست لیست اسامی کشیک ها را به استانداری اعلام و هر گونه جابجایی نیز اطلاع داده شود.
ضرورت نهایت دقت در توزیع یارانه به نیازمندان واقعی
دومین محور سخنان استاندار البرز در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 92 به موضوع هدفمند سازی یارانه ها اختصاص داشت؛استاندارالبرز فرمانداران شهرستانی را خطاب قرار داد و گفت: در اجرایی شدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها که با افزایش شیب قیمت حامل های انرژی همراه خواهد بود،نیاز برآن است تا دقت لازم صورت گیرد و نیازمندان واقعی در اولویت دریافت یارانه قرار داشته باشند. وی بازتاب اجرایی شدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها را در بخش خدمات درمانی و حمایتی، صنعت و کشاورزی در سال 93 مثمرثمر خواند.
البرز در لیست تفاهم نامه « مسیر سبز تا ساحل پاک»
سیدطاهرطاهری در دیگر محور سخنان خود به امضاء تفاهم نامه اخیر استانداران 6 استان کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه که بین سازمان محیط زیست کشور و استانداران 6 استان که در مسیر پرترددترین استانهای کشور قرار دارند،منعقد شده است؛ طرح پاکسازی محورهای مواصلاتی به شمال کشور در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه استان البرز نیز در لیست تفاهم نامه منعقدشده قرار دارد، افزود: اجرایی شدن این طرح گامی اساسی در راستای داشتن راه هایی پاک از آلودگی ها خواهد بود.
توزیع سبد کالا بین 311 هزار البرزی در مرحله نخست
ارائه گزارشی از توزیع سبد کالا در استان البرز بین 311 هزار شهروند از دیگر محورهای سخنان استاندار البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود