26 فروردین 1391
شماره خبر: 6295

همه مدیران استان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همه مدیران استان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

استاندار البرز تاکید کرد: همه مدیران استان‌ها باید در جلسات شورای معاونان استانداری درباره عملکرد خود پاسخگو باشند.
عیسی فرهادی مبنی بر اینکه چه نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها و مدیران ارشد و میانی استان وجود دارد، گفت: در قوانین، سیستم‌های نظارتی مشهود و پنهان پیش‌بینی شده است و بر اساس این چارچوب عملکرد مدیران و دستگاه‌ها به صورت مستمر تحت نظارت قرار دارد.
*‌ هیچ مدیری از نظارت مستثنی نیست
وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی هیچ مدیری از نظارت مستثنی نیست و باید در چارچوب قانون درباره عملکرد زیر مجموعه‌ای که در مدیریت وی قرار دارد، پاسخگو باشد.
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز خاطرنشان کرد: در کنار این سیستم‌های نظارتی امسال برای نخستین‌بار طرح پاسخگویی مدیران استانی را نیز در البرز اجرا خواهیم کرد.
فرهادی گفت: در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 که اکثر مدیران حضور داشتند، تاکید کردم که تمام مدیران ارشد استان از جمله معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه‌های دولتی باید در جلسات شورای معاونان و شورای اداری حضوری مستمر و فعال داشته و به صورت مستقیم پاسخگوی عملکرد خود باشند. وی تاکید کرد: امیدواریم که با این شیوه بتوانیم چارچوبی را در استان راه‌اندازی کنیم که کارها و خدمات در یک چارچوب قانونمند و قابل پیگیری تعریف و اجرایی شود.
*‌ پروژه‌های عمرانی باید تا پایان سال تکمیل شود
استاندار البرز با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در استان البرز و همچنین مصوبات سفرهای استانی چهار دوره گذشته اظهار داشت: تاکید دیگری که در جلسات مختلف خطاب به مدیران استانی شده، این است که باید تمام طرح‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی اصلی تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد. فرهادی افزود: در جلسات شورای اداری و شورای معاونان باید مدیران هر دستگاه به صورت مرتب درباره طرح‌هایی که متولی آن هستند، گزارش داده و پاسخگو باشند.
*‌ اولویت حمایت از تولید ملی است
وی در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات متولی امور اقتصادی باید حمایت از تولید ملی باشد، اظهار داشت: استان البرز دارای جایگاه‌ و ظرفیت اقتصادی و تولیدی بسیار بالایی است. فرهادی در پایان گفت: تلاش ما این است که در پایان سال و در مقایسه با دیگر استان‌ها،‌ البرز بیشترین طرح‌‌ها را در حوزه حمایت از تولید ملی اجرایی کرده باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود