29 شهریور 1391
شماره خبر: 11836

بهره‌برداری از مترو کرج ـ هشتگرد در بهار 92

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بهره‌برداری از مترو کرج ـ هشتگرد در بهار 92

سپیدار آنلاین: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از تکمیل و بهره‌برداری مترو کرج ـ هشتگرد در بهار سال 92 خبر داد.
علی حدادی در این شهرستان اظهار داشت: یکی از طرح‌های ملی که در دولت دهم عملیات اجرایی آن آغاز شد و در قالب طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت، مربوط به پروژه قطار شهری کرج ـ هشتگرد است. وی تصریح کرد:‌ این پروژه مورد تایید و توجه ویژه استانداری البرز بوده و مسئولان ارشد دولت نیز طی سفرهای استانی طرح‌های قانونی و اعتبارات مالی مورد نیاز برای پیشبرد این پروژه را تصویب کردند.
آغاز ریل‌گذاری مترو کرج ـ هشتگرد در آینده نزدیک
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی این طرح پیشرفت محسوس و قابل توجهی داشته و در حال حاضر بیش از 70 درصد کار زیرسازی این پروژه تکمیل شده است. حدادی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، بخش مربوط به ریل‌گذاری این پروژه نیز به زودی آغاز می‌شود و بودجه مورد نیاز برای تامین تجهیزات فنی نیز فراهم شده است. وی تصریح کرد: خوشبختانه در بحث تامین بودجه مشکلی نداریم و مسئولان ارشد دولت، استانداری، وزارت راه و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز همراهی خوبی برای تکمیل نهایی و بهره‌برداری از این پروژه 26 کیلومتری را دارند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در پاسخ به این پرسش که بحث مربوط به معارضان حاضر در طول مسیر قطار شهری کرج ـ هشتگرد به کجا انجامیده است گفت: مسائل مربوط به دکل‌های برق و لوله‌های سوخت‌رسانی از جمله گاز که در طول مسیر قرار دارند، با رایزنی و همراهی دستگاه‌های مسئول به طور کامل برطرف شده است.
حدادی ادامه داد: در حال حاضر معارضانی در مناطق حصارک و کرج قرار دارند، که مسائل‌شان برطرف نشده و در حال رایزنی و تعامل با آنها هستیم که امیدوارم به زودی برطرف شود. وی بیان داشت: تا این لحظه بودجه‌ای در حدود 70 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ملی صرف شده است و امیدواریم در بهار سال 92 و پیش از اتمام ماموریت دولت خدمت‌گذار دهم، بهره‌برداری از مترو کرج ـ هشتگرد نهایی و انجام شود.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود