16 مرداد 1391
شماره خبر: 9907

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح اتصال مترو به هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح اتصال مترو به هشتگرد

سپیدار آنلاین: مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: عملیات اجرایی پروژه ملی اتصال خط مترو به این منطقه با جدیت پیگیری شده و این طرح هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
علی غلامی در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت استان البرز و مهاجرت‌پذیری که این استان تحمل می‌کند و همچنین افزایش تردد و مسافرت‌های برون و درون شهری در البرز، نیازمند توسعه حمل و نقل شهری هستیم. وی تصریح کرد: به همین دلیل یکی از مهمترین اقدامات خدماتی که برای منطقه هشتگرد و شهر جدید آن در دست انجام داریم، احداث مترو و اتصال خط قطار شهری کرج به هشتگرد است. مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه مسئولان ارشد دولت و استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ حمایت ویژه‌ای از این طرح دارند،‌ گفت: بودجه و اعتبارات پروژه فوق به صورت ملی تعریف شده و تمام دستگاه‌های مرتبط با جدیت شرایط را برای تکمیل مترو هشتگرد فراهم کرده‌اند. غلامی گفت: این تلاش‌ها موجب شده که امروز ما شاهد پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در اتصال خط مترو کرج به هشتگرد باشیم. وی ادامه داد: تکمیل این پروژه نیازمند احداث خط ریلی 26 کیلومتری است که بخش مهمی از کارها به ویژه در حوزه احداث تونلی به طول دو کیلومتر انجام شده است. مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه در این مسیر شاهد احداث تونلی به طول 2 کیلومتر هستیم، یادآور شد: حفاری این تونل به پایان رسیده و از ابتدای شهریور ریل‌گذاری در این مسیر آغاز می‌شود.
اتمام پروژه ملی مترو کرج به هشتگرد تا پایان سال
غلامی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی طرح فوق به پایان می‌رسد؟‌ گفت: ما در تلاش هستیم تا پایان سال جاری، عملیات اجرایی کار به پایان رسیده و مردم از ابتدای سال 92 بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. وی در پایان تاکید کرد: در صورت تداوم حمایت‌ها و انجام کار در مسیر اصولی و صحیح، امیدوار هستیم که این وعده در زمان مقرر عملی شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود