26 اسفند 1392
شماره خبر: 118784

تشکیل «شورای مشورتی توسعه استان البرز»

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل «شورای مشورتی توسعه استان البرز»


استاندار البرز به منظور توسعه متوازن در استان با بهره گیری آراء جمعی از فرهیختگان و معتمدان نخستین جلسه شورای مشورتی را تشکیل داد.
سیدطاهرطاهری آغاز بکار « نخستین جلسه شورای مشورتی استان» را بهره مندی از ظرفیت صاحبنظران به منظور توسعه همه جانبه در استان به عنوان یکی از راهبردهای کلیدی دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: استان البرز با وجود پتانسیل هایی که در کلیه حوزه ها اعم از صنعتی، کشاورزی، گردشگری و ... دارد به عنوان استانی چند وجهی در کشور شناخته می شود. وی خاطر نشان کرد: این ظرفیت بی بدیل اگر هدفمند و با نقشه راه هدایت شود جهشی قابل توجه در تمامی ابعاد نه تنها برای این استان که برای کل کشور رقم خواهد زد.
ضرورت احصاء گلوگاه های مانع پیشرفت در استان
نماینده عالی دولت در استان البرز شناسایی گلوگاه های مانع در پیشرفت این استان را مهم تلقی کرد و گفت: شورای مشورتی از مهمترین گام هایی است که به منظور شناسایی موانع موجود و طرح برنامه ریزی برای نقاط قوت تشکیل می شود. سیدطاهرطاهری تشکیل شورای مشورتی را شاخه اصلی از مجموعه اتاق فکرهای استانداری البرز که در داخل و خارج از استان همچون نشست با صنعتگران، جمعیت همیار کرج، معتمدان و.. تشکیل می شود، نامید.
نگاه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود