1 مهر 1391
شماره خبر: 11935

دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی رویش و بصیرت ملت ایران اسلامی را نشان داد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی رویش و بصیرت ملت ایران اسلامی را نشان داد

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ در نخستین روز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح و انتظامی ساوجبلاغ گفت: دفاع مقدس نقطه عطف و برجسته تاریخ ملت ایران و جهان اسلام است.
وی گفت :هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش بخشی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران است. علی حدادی افزود: هفته دفاع مقدس بزرگداشت حماسه ای عظیم است که هیچگاه ملت ایران خاطرات و بزرگداشت آن روزها را از یاد نمی برند. وی گفت: مردم ایران اسلامی دلیرانه در اوج سختی ها هم دل و هم پای دلاور مردان از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس پاسداری کردند و به همین دلیل امروز نسل جوان باید با آشنایی از این رشادت ها در راستای حفظ ارزشهای دفاع مقدس تلاش کند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: مردم با اتکا به نیروهای معنوی و رهبری معمار کبیر دشمن را شکست دادند و به افتخار رسیدند. حدادی یادآور شد: به برکت خون شهدا جهش به سوی حلقه های مرتفع اقتدار در جهان فراهم است و این اقتدار مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام است. وی ادامه داد: گرامیداشت ارزش های انقلابی یک ضرورت برای آشنایی قشر جوان با آرمان های اسلامی است و بهترین فرصت برای عملی کردن این مهم ایام هفته دفاع مقدس است. وی افزود: جنگ تحمیلی در ابعاد مختلف از مهم‌ترین جنگ‌های تاریخ به شمار می‌رود. حدادی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از نظر زمان دو برابر جنگ جهانی اول و یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم طول کشید ابراز داشت: مهم‌تریم ویژگی جنگ تحمیلی شرکت و حضور مجموعه‌ای از قدرت‌های جهان علیه یک کشور تازه انقلاب‌کرده ایران است. فرماندار ساوجبلاغ ویژگی مهم دفاع مقدس را رهبری یک مرجع تقلید شیعی به‌عنوان فرمانده کل قوا عنوان کرد و افزود: آنچه که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در مقابل تهاجم همه‌جانبه استکبار جهانی به سرکردگی صدام به پیروزی رساند و ما را در جهان به‌عنوان اولین کشور مسلمان در مقابله با مستکبران و جهان‌خواران خبرساز کرد، فرماندهی امام راحل بود. وی ایمان به خدا و جهان آخرت، رهبری امام راحل و اعتقاد و ولایی‌بودن ملت و رزمندگان را از مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دانست. او دفاع مقدس را اولین امتحان ملت ایران در مقابله با جهان استکبار عنوان کرد و افزود: شهیدان و ایثارگران شخصیت انسانی و اسلامی خود را با جنگیدن تا سر حد جان و رسیدن به درجه رفیع شهادت در این امتحان بزرگ ثابت کردند. حدادی با اشاره به اینکه اولین فلسفه وقوع امتحان الهی بروز شخصیت‌های انسانی است، بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس پاکان از ناپاکان، راست‌گویان از دروغ‌گویان مشخص شده و آنانی که دارای ایمان راسخ بودند و انسان‌های متزلزل و ضعیف شناخته شدند. حدادی با اشاره به اینکه دشمن عامل اصلی بیداری اسلامی را کلام خدا، سخنان گوهر بار پیامبر (ص)، ائمه اطهار و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان با خیال خام خود که با نشانه قرار دادن قلب اسلام می‌توانند موقعیت دین خدا را تضعیف کنند برعکس این اقدام ناشایست و موهن باعث خیزش و جنبش جهان اسلام شد.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در این خصوص مبنی بر اینکه متهم اول این اقدام موهن صهیونیسم و دولت آمریکای جنایتکار است، یادآور شد: برای مقابله با این اقدام موهن مسلمانان وظیفه دارند که بیش از پیش به احکام دین مسلح کنند و با عمل به دستورات پیامبر جبهه اشاعه دین را تقویت و توطئه دشمنان را خنثی کنند. در پایان نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود