3 مهر 1391
شماره خبر: 12056

گستاخی استکبار در توهین به پیامبر (ص) نتیجه معکوس داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گستاخی استکبار در توهین به پیامبر (ص) نتیجه معکوس داشت

سپیدار آنلاین: فرماندار طالقان ضمن محکوم کردن اقدام ننگین استکبار در توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) گفت: هدف دشمن از ساخت این فیلم ایجاد تفرقه و نفاق بین ملتهای مسلمان بود که با اتحاد و همدلی مسلمانان در سراسر جهان نتیجه معکوس داد.
ساسان دلاویز ضمن محکوم کردن اقدام اخیر فیلمساز آمریکایی علیه پیامبر عظیم الشان اسلام این گونه اعمال را وقیحانه توصیف کرد و گفت: بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر رحمت غیرقابل بخشش و عملی ننگین است که جز استکبار از کسی سر نمی زند. وی افزود: خوشبختانه ملتهای مسلمان جهان با واکنش به موقع به این اقدام اعتراض و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند و از سازنده و پشتیبانان این فیلم شرم آور ابراز انزجار کردند. دلاویز تصریح کرد: دشمن کوته اندیش گمان می کند با هجمه علیه اسلام می تواند نفاق و تفرقه در میان ملتهای مسلمان ایجاد کند در حالیکه اقدام اخیرشان نتیجه معکوس داد. وی ادامه داد: دشمنان اسلام با این عمل قبیح و به دور از انسانیت، به اتحاد و یکپارچگی مسلمانان کمک کردند و موجب شدند تا برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر به مقابله با استکبار و کفر جهانی برخیزند.
دلاویز از این اقدام به عنوان حماقت یاد کرد و گفت: بار دیگر ضعف و ناتوانی آنان در مقابله با اسلام و پیامبر بزرگوار آن به جهانیان ثابت شد.
فرماندار طالقان گفت: اسلام دینی آسمانی و کامل ترین ادیان است و بی احترامی به آن به معنی بی احترامی به پیروان بی شمار این دین است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود