4 مهر 1391
شماره خبر: 12115

4.2 درصد اعتبارات تملک و دارایی کرج جذب نشده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

4.2 درصد اعتبارات تملک و دارایی کرج جذب نشده است

سپیدار آنلاین : فرماندار کرج گفت: طبق بازرسی فنی فرمانداری در حال حاضر چهار و دو دهم درصد اعتبارات تملک و دارایی کرج جذب نشده است.
مهدی ایران نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان کرج که در فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: طبق بازرسی فنی فرمانداری در حال حاضر چهار و دو دهم درصد اعتبارات تملک و دارایی کرج جذب نشده است. فرهادی گفت: هیئت بررسی پیشرفت فیزیکی را رصد می کند و اعتبار دستگاه های ضعیف در سال 91 کسر و به سایر دستگاه ها توزیع می شود.
دستگاه های بی ریا اعتبارات بیشتری دریافت می کنند
دستگاه های که بی ریا و شب و روز برای مردم خدمت می کند در حال رصد هستند که اعتبارات بیشتر را به آنها بدهیم ولی برخی از دستگاه ها باید هلشان بدهیم تا حرکت کنند. وی ادامه داد: دستگاه هایی مانند بنیاد مسکن، انتقال خون و راه و شهرسازی در جذب اعتبارات ضعف داشته اند. وی اظهار داشت: در جلسه کمیته برنامه ریزی ماه گذشته اعتبار تملک و دارایی را 40 میلیارد تومان اعلام کرده ایم.
کل اعتبارات تخصیصی برای سال جاری 152 و نیم میلیارد تومان است
فرماندار کرج افزود: کل اعتبارات تخصیصی برای سال جاری 152 و نیم میلیارد تومان است. وی در خصوص آخرین اعتبارات دستگاه ها اضافه کرد: فصل امور قضایی یک میلیارد و 300 تومان، فصل خدمات مالی و فنی 150 میلیون، فصل دفاع یک میلیارد و 125 میلیون تومان، فصل نظم و امنیت عومی 755 میلیون، فصل آموزش سه میلیارد و 85 میلیون تومان و فصل فرهنگ و هنر 5 میلیارد و 590 میلیون تومان است که این رقم نشان دهنده این است که در بحث فرهنگی ورود عمیق کرده ایم. فرماندار کرج با بیان اینکه فصل توسعه علوم فناوری نداریم، افزود: فصل رفاه و تامین اجتماعی یک میلیارد تومان است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود