4 مهر 1391
شماره خبر: 12129

اعتبارات دستگاه های ضعیف کرج در سال 91 بین سایر دستگاه ها توزیع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اعتبارات دستگاه های ضعیف کرج در سال 91 بین سایر دستگاه ها توزیع می شود

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج با تاکید بر لزوم توجه مدیران دستگاه های مختلف شهرستان در جذب اعتبارات گفت: اعتبار دستگاه های ضعیف شهرستان که در سال 91 موفق به جذب کامل اعتبارات خود نشده اند کسر و در میان سایر دستگاه ها توزیع می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج، اظهار داشت: متاسفانه برخی از دستگاه های شهرستان کرج در سال گذشته موفق به جذب اعتبارات خود نشده اند در این راستا ذکر این نکته ضروری است که اعلام کنیم اگر به هر دلیلی دستگاه ها در جذب اعتبارات خود کوتاهی و اهمال کنند جایگاهی در پیکره مدیریتی شهرستان ندارند. وی افزود: فعالیت سایر دستگاه های شهرستانی در تعریف پروژه های مختلف خود و همچنین جذب اعتبارات قابل تقدیر است.
این مسئول با اشاره به اینکه اعتبارات دستگاه های غیرفعال کسر و به دستگاه های فعال داده می شود، خاطر نشان کرد: تیم نظارتی فرمانداری کرج در حال رصد عملکرد دستگاه های مختلف خدماتی و اداری است. بر اساس گزارش های واصله از این ستاد مشخص شده است که اکثر قریب به اتفاق دستگاه های کرج بی ریا و شبانه روز در حال خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم هستند که در ارزیابی عملکرد آنان لحاظ خواهد شد.
اعتبارات شهرستان کرج در سال جاری 5/152 میلیارد تومان است
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود اعتبارات تخصیصی سال جاری شهرستان را در مجموع 5/152 میلیارد تومان اعلام کرد و در خصوص آخرین اعتبارات دستگاه ها اضافه کرد: فصل امور قضایی یک میلیارد و 300 تومان، فصل خدمات مالی و فنی 150 میلیون تومان، فصل دفاع یک میلیارد و 125 میلیون تومان، فصل نظم و امنیت عومی 755 میلیون تومان، فصل آموزش سه میلیارد و 85 میلیون تومان، فصل فرهنگ و هنر 5 میلیارد و 590 میلیون تومان، فصل رفاه و تامین اجتماعی یک میلیارد تومان، تربیت بدنی سه میلیارد و 320 میلیون تومان، کشاورزی و منابع طبیعی دو میلیارد و 523 میلیون تومان، منابع آبی 250 میلیون تومان و صنعت و معدن نیز 860 میلیون تومان است. وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش دبیر کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان به منظور پیگیری اعتبارات و نحوه جذب آن از سوی ادارات شهرستانی تقدیر به عمل آورد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود