7 خرداد 1393
شماره خبر: 122856

نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها اولویت ماست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها اولویت ماست


معاون استاندار البرز و فرماندار کرج گفت: اولویت اصلی ما در شهرستان نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها است و تیم‌های بازرسی در سطح شهرستان مستمرا به نظارت خود مشغول هستند.
محمدتقی ایرانی در نشستی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج که با هدف بررسی راهکارهای اجرای بهتر سیاست‌های دولت تشکیل شد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر اساس اهداف کلان نظام مقدس جمهوری و اسلامی، رهنمودهای مقام عظمای ولایت و وعده‌ای که به مردم داده است، طرح‌ها و برنامه‌هایی برای رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی در دست اجرا دارد. وی تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همراهی بسیار خوبی در بین مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرایی مرکز استان البرز وجود دارد که نوید دهنده توسعه و رفاه بیشتر مردم خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در کشور ایجاد شده و مردم ما با اعتمادی که به برنامه‌های دولت دارند، نسبت به آینده امیدوارتر شده‌اند. این مسئول با اشاره به سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمایت از دولت گفت: به طور قطع حمایت نیروهای مسلح از دولت نقش بسیار تعیین کننده‌ای در افزایش همگرایی و وحدت میان آحاد ملت دارد. ایرانی افزود: سخنان سردار فیروزآبادی نشان داد عزم بزرگان نظام به تاسی از مقام معظم رهبری حمایت از سیاست‌های دولت بوده و امیدواریم این انسجام خدمات‌رسانی را تسریع نماید. به گفته وی سخنانی که ایشان در مورد دولت و شخص رئیس جمهوری مطرح کردند، در کشور و به ویژه در بین نخبگان و مردم استان البرز اثر بسیار خوبی داشته و نشان از تدبیر و درایت سردار فیروزآبادی دارد که لازم است به عنوان خادم کوچک مردم از ایشان قدردانی کنم.
مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز قیام 15 خرداد و همچنین 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: مردم ولایتمدار ایران با وفاداری نسبت به آرمان‌های امام راحل در تمام عرصه‌های دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور فعال دارند. معاون استاندار البرز متذکر شد: مردم ما در این ایام با بزرگداشت یاد امام و شهدا دین خود را ادا نموده و دنیا شاهد حضور عاشقان امام و رهبری در مراسمات مختلف خواهد بود. ایرانی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام هراس دارند و به همین دلیل باید اقدامات لازم برای هرچه بهتر برگزار این مراسم توسط مردم به ویژه متولیان امور فرهنگی انجام شود. وی ادامه داد: ستاد ارتحال در کرج تشکیل و کمیته‌های مختلف این ستاد فعال شده است و به طور قطع مردم شریف این شهرستان با حضور گسترده در مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام و انقلاب، بار دیگر عشق و علاقه خود را به شهدا و امام شهیدان (ره) نشان می‌دهد.
ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در کرج
معاون استاندار البرز همچنین با اشاره به برنامه‌های دولت در حوزه صیانت از حقوق

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود