11 تیر 1391
شماره خبر: 8431

مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج به مردم پاسخگو باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج به مردم پاسخگو باشد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه مدیران آنها باید در برابر مردم پاسخگو بوده و حرمت ارباب رجوع را حفظ کنند.
عزیز اکبریان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دولت خدمات بسیار خوبی به مردم در سراسر کشور ارائه داده و طرح‌ها و پروژه‌هایی انجام شده که تاثیر بسیاری در توسعه کشور داشته است. وی تصریح کرد: برای اقشار مختلف مردمی این کارها قابل لمس بوده و به ویژه در استان البرز شاهد خدمات‌رسانی خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی هستیم. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و فداکاری ملت ایران طی سه دهه اخیر و حمایت قاطع آنها از آرمان‌های اسلام و انقلاب تاکید کرد: ارزش این مردم که همواره پای اسلام و انقلاب ایستاده و لحظه‌ای در حمایت از نظام و ولایت کوتاهی نکرده‌اند، بسیار بوده و حتی یک لحظه در خدمت به ملت مومن و ولایی ایران اسلامی نباید کوتاهی کنیم.
مردم خواستار رفتار محترمانه از سوی دستگاه‌های اجرایی هستند
اکبریان با اشاره به دیدارهای عمومی که مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر با ساکنان شهرستان کرج دارند، گفت: مردم در این دیدارها گلایه‌هایی از نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارند که باید بر طرف شود. وی تصریح کرد: مهم‌ترین درخواست آنها این است که با مردم در زمان مراجعه به دستگاه‌های اجرایی محترمانه برخورد شود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه شاهد هستیم که اکثر مدیران و کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در استان البرز رویکرد مناسبی با مردم دارند، اما باید توجه داشت که حتی یک مورد عدم رعایت حقوق ارباب رجوع و عدم تکریم وی، تمام تلاش دستگاه و اداره فوق را به زیر سؤال می‌برد. اکبریان ادامه داد: بنابراین باید نحوه برخورد با ارباب رجوع بر اساس رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و دستورالعمل‌های سازمانی بوده و حتی یک مورد تخطی از این مورد قابل پذیرش نیست. وی با تاکید بر اهمیت پاسخگو بودن مدیران و مسئولان استان البرز در برابر مردم گفت: همانطور که امام راحل بیان فرمودند، مردم حاکمان و صاحبان اصلی انقلاب هستند. این مسئول اذعان داشت: همین امر بارها از سوی مقام معظم‌ رهبری در دیدارهای عمومی و خصوصی با مسئولان مورد تاکید قرار گرفته و لازم است مسئولان و مدیران ارشد استان البرز و شهرستان کرج به این مهم توجه جدی و ویژه باشند. اکبریان در پایان متذکر شد: به طور قطع برخورد صحیح و محترمانه با مردم و پاسخگو بودن به آنها در حوزه وظایف و اختیارات مدیران، اعتماد مردم به نظام را افزایش داده و دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود