8 خرداد 1393
شماره خبر: 122883

ازتمامی پتانسیل های استان البرز استفاده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ازتمامی پتانسیل های استان البرز استفاده می شود


استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های موجود در استان تأکید کرد: از ظرفیت تمامی بخش ها و پتانسیل کلیه حوزه ها با تدوین برنامه های جامع و تشکیل تیم های کارشناسی استفاده خواهم کرد.
سیدحمیدطهایی عصر چهارشنبه در آیین معارفه خود که درسالن شهیدان نژاد فلاح برگزارشد، ضمن اشاره به شعار سال، همدلی، هماهنگی و مشارکت عمومی مردم و مسئولان را مهم خواند و تصریح کرد: با وحدت بین آحاد افراد جامعه و مسئولان امر شعار" اقتصادو فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" را باید به عنوان الگویی بی بدیل پیاده سازی کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه جامعه ما نیاز به جهش وتلاش همگان را دارد، افزود: همانگونه که دولت بدون پشتیبانی مردم نمی تواند موفق باشد، یک مدیرهم در تحقق اهداف تنهایی موفق نخواهد بود مگر با مشارکت و همراهی همکاران. طهایی تصریح کرد: در این راستا نیازمند همراهی یکایک شما مردم و مسئولان هستم. وی در ادامه افزود: تجربه ای سی ساله در پنج استان کشور داشته و در این مدت نکانی آموخته ام، هیچ گاه خود را بدون عیب تلقی نخواهم کرد و توقع دارم تمامی مسئولان استان بنده را در ابعاد مختلف یاری دهند. نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه اشاره هایی نیز به رویکردها و استراتژی های خود داشت و بیان کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت استعدادها و نخبگان این استان و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود