17 تیر 1393
شماره خبر: 125514

نظارت بر بازار استان در ماه رمضان تداوم دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نظارت بر بازار استان در ماه رمضان تداوم دارد


مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری البرزاز تداوم نظارت بر بازار استان در ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح نظارت بر عرضه بازار کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تداوم دارد.
صمد بهزاد با اشاره به این طرح اظهار کرد:این طرح نظارتی در دو مرحله و با بازرسی از صنوف قنادان، مرغ فروشان، میوه فروشی ها و خوارو بار فروشی ها با همکاری کارشناسان اتحایه های صنفی در حال انجام است. وی افزود: دو اکیپ به همراه نمایندگانی از فرمانداری ،تعزیرات حکومتی ،اصناف در این نظارتها حضور داشته که بر مسائلی مانند گرانفروشی ها و تخلفات احتمالی نظارت دارند. مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری البرزتصریح کرد: در صورت بروز تخلفات و پس از بررسی و تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده میشوند و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
نظارت ویژه بر برخی از اقلام در ماه مبارک رمضان
بهزاد از افزایش نظارت بر عرضه قیمت زولبیا و بامیه و آش حلیم که بصورت ویژه همه ساله در ماه مبارک رمضان عرضه می شوند خبر داد. وی افزود: کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی قیمت های پیشنهادی شورای نظارت و کنترل بازار را تصویب و قیمت نهایی زولبیا و بامیه بر قنادی ها و رستوران های البرز اعلام شد.
تغییر ساعت پخت نانوائی ها در ماه مبارک رمضان
مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری البرز از تغییر ساعت کاری نانوائی های البرز خبر داد و تصریح کرد:همزمان با آغاز روز اول ماه مبارک رمضان سات کار نانوائی ها از سه شیفت به دو شیفت تغییر پیدا کرد. وی افزود: نانوائی ها در شیفت اول از 7:30 صبح تا 11:30 و در شیفت عصر از ساعت 16:30 تا 21 آماده ارئه خدمات به همشهریان هستند. بهزاد درباره افزایش قیمت نان در طول ماه مبارک رمضان گفت: در طول ماه رمضان تغییری در قیمت نان نخواهیم داشت و شهروندان در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 124 تماس حاصل نمایند.
به گفته وی ساعات کار شماره تلفن 124 در ماه مبارک رمضان تا ساعت 19 افزایش یافته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود