4 تیر 1393
شماره خبر: 124623

نظارت بیش از 200 بازرس بر قیمت‌ها در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

نظارت بیش از 200 بازرس بر قیمت‌ها در استان البرز


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 200 بازرس بر نحوه عملکرد اصناف و قیمت‌گذاری‌ها نظارت می‌کنند.
ایرج موفق اظهار داشت: مردم مومن و مسلمان کشورمان بر اساس تعالیم دین مبنی اسلام یک ماه رمضان را به روزه‌داری و عبادت می‌پردازند. وی تصریح کرد: در این ایام مردم روزه‌دار اقدام به خرید محصولات و کالاهای مورد نیاز خود به ویژه اقلام غذایی پر مصرف کرده و لازم است که نظارت ویژه‌ای بر نحوه قیمت گذاری‌ها و عملکرد اصناف داشته باشیم.
کالاهای مورد نیاز در استان البرز تأمین شده است
این مسئول افزود: خوشبختانه برای تأمین نیاز بازار در استان البرز اقدامات لازم انجام شده و در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار احساس نمی‌شود. موفق بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته برنج، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، غلات، روغن، شکر، خرما و دیگر محصولات غذایی پرمصرف تأمین شده و مردم به هر میزانی که نیاز دارند، می‌توانند مایحتاج خود را از بازار تهیه کنند. وی تاکید کرد: وجود این اقلام موجب شده که واحدهای صنفی نتوانند به بهانه کمبود کالاها به سمت افزایش قیمت‌ها بروند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: خوشبختانه واحدهای صنفی در استان البرز همراهی لازم را دارند، اما برای جلوگیری از هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت‌ها، 120 بازرس ویژه از سوی این سازمان ساماندهی شده و از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان به طور مرتب بر عملکرد واحدهای صنفی و قیمت گذاری‌ها نظارت می‌کنند. موفق خاطرنشان کرد: همچنین مجمع امور صنفی استان البرز نیز بازرس‌هایی را انتخاب و فعال کرده و با این حساب می‌توان گفت که در ماه مبارک رمضان بیش از 200 بازرس به طور دائم بر قیمت‌ها نظارت دارند. وی اظهار داشت: در این مدت اگر واحدهای صنفی به طور غیر قانونی قیمت‌ها را افزایش دهند، با برخوردهای قاطع قانونی روبه رو خواهند شد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود