23 تیر 1393
شماره خبر: 125775

همایش قرآنی در شهر کوهسار برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

همایش قرآنی در شهر کوهسار برگزار شد


همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) همایش نورانی قرآنی با حضور اساتید و قاریان ممتاز و حافظان قرآن در مسجد امام حسن مجبتی (ع) با هدف ترویج فرهنگ قرآنی باحضور نماینده مردم ساوجبلاغ، فرماندار و جمعی از مردم این شهر برگزار شد..
در این مراسم قرائت قرآن توسط حافظین نوجوان ، تواشیح خوانی ، و قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد عبد الصمد مرزوقی قرائت شد. نماینده مردم ساوجبلاغ در این مراسم طی سخنانی از اشتیاق و حضور جوانان در محفل قرآنی شهر کوهسار اظهار خوشحالی کرد و گفت : تربیت قرآنی برای نسل امروز می تواند جامعه را بیمه کند و به سمت سوی هدایت و تربیت قرآنی جامعه موثرببرد .. حجت الاسلام شیخ مفید کیایی نژاد با بیان اینکه قرآن کتابی است که آموزه‌های آن می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسایل اجتماعی باشد، افزود: حل معضلات اجتماعی با بهره گیری از کلام وحی می تواند راهگشای همه ما باشد و قرآن نیز بهترین الگو و قانون برای حل این معظلات در جامعه است.
این مسئول با بیان اینکه حمایت از حوزه‌های فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی یکی از رسالتهای مسئولین است ، تأکید کرد: نگاه صرف عمرانی به روستاها و شهرها زوال روحی جامعه را به دنبال دارد. وی قرآن را بهترین دستورالعمل برای انجام برنامه‌های فرهنگی در جوامع دانست و گفت: مسئولینی که به دنبال فرهنگ قرآنی در جامعه هستند خود نیز باید با قرآن مأنوس باشند. کیایی نژاد در پایان از استمرار برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای تمام شهرها و روستاهای شهرستان خواستار شد. این مراسم به همت بخشداری چندار و اداره اوقاف و امورخیریه ساوجبلاغ برگزار شده بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود