24 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6999

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز کشوری در ساوجبلاغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ از حضور و قرائت کلام‌الله مجید توسط قاریان ممتاز کشوری در مساجد این شهرستان خبر داد.
حجت‌الاسلام ثابت حاتمی اظهار داشت: کلام‌الله مجید برای مسلمانان مانند راهنمایی هدایت بخش بوده و برای تمام شئون زندگی انسان‌ها دارای راهنمایی‌های ارزشمند و تعالیم راهگشا است. وی تصریح کرد: احادیث بسیاری از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در دست است که مسلمانان را به مطالعه دقیق و مداوم قرآن مجید توصیه و علمای اسلامی نیز همواره بر انجام توصیه از سوی جامعه اسلامی تاکید کرده‌اند.
* هدف تهاجم فرهنگی دوری جوانان از تعالیم قرآنی است
این مسئول فرهنگی با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند با دور کردن جوانان ما از قرآن، آنها را آماده افتادن در دام خود کنند. حاتمی تاکید کرد: به طور قطع افرادی که با کلام‌الله مجید محشور هستند، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام ضعف نداشته و می‌توانند از خود و آرمان‌های دینی خویش دفاع کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید جوانان را با انجام برنامه‌های فرهنگی جذب مساجد کرده و شرایط لازم برای حشر بیشتر جوانان با قرآن را فراهم کرد، گفت: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ طی سال جاری برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد.
*‌ حضور قاریان ممتاز کشوری در مساجد ساوجبلاغ
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها دعوت و حضور قاریان ممتاز کشوری در مساجد ساوجبلاغ است که این طرح به زودی در مساجد این شهرستان اجرایی خواهد شد. حاتمی گفت: بر این اساس از قاریان ممتاز کشور که در مسابقات داخلی و بین‌المللی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند، دعوت و آنها با حضور در مساجد ساوجبلاغ اقدام به تلاوت کلام‌‌الله مجید خواهند کرد. وی هدف از اجرای این طرح را جذب بیش‌تر جوانان شهرستان فوق به مساجد و تشویق آنها به قرائت قرآن توصیف کرد. حاتمی در پایان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، این طرح از ابتدای هفته آینده اجرا و در دوران تعطیلات مدارس گسترش خواهد یافت و برنامه حضور قاریان از طریق اداره تبلیغات اسلامی اعلام می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود