23 تیر 1393
شماره خبر: 125838

کمیته انتصابات استان البرز در حال بررسی گزینه ها است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کمیته انتصابات استان البرز در حال بررسی گزینه ها است


استاندار البرز در مصاحبه ای اختصاصی از آخرین وضعیت انتصابات استان گفت؛ به گفته سیدحمیدطهایی کمیته انتصابات در حال بررسی گزینه های پیشنهادی براساس توانایی و سوابق اجرایی آنها است.
سیدحمیدطهایی پیرامون انتصاب مدیران استان و گمانه زنی های مختلف رسانه ها در این خصوص اظهار داشت: کمیته انتصابات در حال بررسی پیشینه و سوابق گزینه های پیشنهادی است و بر پایه مولفه ها و شاخصه های توانمندی افراد بر مسند پست های مدیریتی گمارده می شوند.
ملاک در انتصابات البرز، شاخص های دولت دکتر روحانی است
وی با بیان اینکه در انتصابات استان البرز مبنا، همان شاخص های دولت دکتر روحانی خواهد بود؛ ادامه داد: تمامی تلاش ما بهره گیری از استعدادهای داخل استان در انتصابات است.
فرصت آزمون و خطا در انتصابات وجود ندارد
طهایی این نکته را نیز یادآور شد که فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و اگر نیروهای بومی استان بر اساس شاخص ها، از کارآمدی برخودار باشند در پست ها گمارده می شوند؛ در غیراین صورت ناچار در بکارگیری افرادی خارج از استان خواهیم بود.
پیشینه، کارایی و سوابق از شاخص های انتخاب مدیران خواهد بود
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ملاک در انتخاب مدیران ، بکارگیری افرادی است که در چارچوب برنامه های دولت تدبیر و امید هستند؛ افزود: برای اجرای اهداف عالی دولت به نیروهایی نیاز است که دیدگاه های این دولت را داشته و از توان و کارایی لازم نیز برخوردار باشند.
ضوابط جایگزین روابط در انتصابات البرز می شود
طهایی گفت: در این راستا افرادی که با مسئولیت های بلیطی و نه بر اساس تجربه و آشنایی، بدون ضوابط و کاملاً سفارشی شده در پست های مدیریتی قرار گرفته اند، در لیست انتصابات آینده استان البرز نخواهند بود و ناچار به جابجایی آنها هستیم. استاندار البرز در خصوص جابجایی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز گفت: مدیرانی که از سوی وزارتخانه ها در دستگاه ها منصوب شده اند کار خود را ادامه خواهند داد. وی افزود: البته عملکرد این مدیران نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
دولت یازدهم با احدی تعارف ندارد
نماینده عالی دولت در استان البرز در محور دیگری از سخنان خود گفت: دولت یازدهم در هیچ زمینه ای تعارف ندارد و کار و مسئولیت از حفظ افراد و اشخاص برای آن مهم تر است؛ کما اینکه اخیراً نیز شاهد جابجایی هایی در این زمینه بوده ایم. وی افزود: با این رویکرد و نگاهی که دولت به مسئولیت ها دارد در صدد برداشتن گام های اساسی برای تحقق اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت رفع مشکلات مردم هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود