19 شهریور 1391
شماره خبر: 11315

نگاه نمایندگان فعلی تثبیت مدیران کل است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نگاه نمایندگان فعلی تثبیت مدیران کل است

سپیدار آنلاین: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی نگاه نمایندگان فعلی را نسبت به مدیران استانی تثبیت جایگاه آنان ذکر کرد و گفت: نوع نگاه تثبیتی به مدیران کل فعلی دلیل بر حذف مدیران ضعیف از دستگاه های اجرایی استان نخواهد بود.
محمد جواد کولیوند ضمن آسیب شناسی عملکرد وضعیت مدیران کل فعلی و جابجایی احتمالی برخی از مدیران به واسطه حضور نمایندگان جدید در دستگاههای اجرایی استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: نگاه نمایندگان فعلی پیشرفت شهر و تثبیت مدیران کل است اما مدیران ضعیفی که در دستگاه های اجرایی عملکرد ضعیفی دارند ونتوانسته اند اهداف کلان را دنبال کنند قطعاً باید جابجا شوند. وی افزود: به تعویض مدیران و یا تثبیت مدیریتی نیازمند نگاهی ریشه ای است؛ اما نگاه هر دونماینده فعلی کرج از آغاز کار تثبیت مدیریتی بوده است چون شهر کرج نیاز به پیشرفت دارد و باید مدیریت ها از حالت یک سال و دو سال خارج شود و مدیران نیز پاسخگو نسبت به عملکرد خود باشند. کولیوند گفت: البته تثبیت مدیریتی دال بر آن نیست که مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند جابجا نشوند و گروه های قوی تر جایگزین آنها نشوند.
عدم تحقق اهداف کلان استان عامل تغییر مدیران کل
نماینده مردم کرج یادآور شد: نمایندگان مجلس با نماینده عالی دولت در استان درباره سیستم مدیریتی همفکری دارند و اگر نمایندگان بر روی تغییر مدیریتی ضعیف پافشاری می کنند به دلیل آن است که مدیران نتوانسته اند اهداف کلان استان را محقق سازند و باید جابجا شوند. وی افزود: نوع نگاه باید اینگونه موارد نباید تصور تداخل در کار باشد بلکه هدف نهایی از سیستم مدیریتی پیشرفت شهر به سمت اهداف مد نظر است.
ضرورت حفظ کرامت مدیرانی که جابجا می شوند
کولیوند عنوان کرد: اگر مدیری نیز جابجا شود این اقدام با حفظ کرامت وی انجام خواهد شد و باید قبول کرد که حضور وی درآن پست به سیستم ضربه خواهد زد. وی ادامه داد: جایگزین این مدیران افرادی باید روی کار بیایند که خون جدیدی را مجموعه مدیریتی آن دستگاه به جهش درآورند. نماینده مردم کرج اظهار داشت: بعضااً این تصور وجود دارد که نمایندگان با تغییر مدیران در صدد بکارگیری نیروهای جایگزین و مدنظر خود هستند و از همین جا اعلام می کنیم اینگونه نیست و ما به دنبال پیشرفت شهر و رسیدن به اهداف عالی تر هستیم. وی افزود: سیستم مدیریت استان به نماینده عالی دولت کمک می کند تا نماینده دولت نیز کارنامه درخشانی را در پایان کار ارائه دهد. کولیوند عنوان کرد: هیچ یک از نمایندگان به دنبال تغییر مدیریت نیستند و تثبیت مدیریتی مد نظر ما است اما این به آن معنا نیست که در مقابل تحقق نیافتن اهداف استان سکوت کنیم. وی ادامه داد: افراد نیز باید در پس این تغییر به کنه و ریشه ها بنگرند و از پرداختن به حاشیه ها خود داری کنند. نماینده مردم کرج در پایان گفت: طبق قانون شورای عالی اداری کشور نماینده عالی دولت می تواند خود تصمیم گیرنده باشد و با نمایندگان نیز مشورت کند دراستان البرز نیز این هماهنگی میان نماینده عالی استان و نمایندگان مردم وجود دارد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود