29 تیر 1393
شماره خبر: 126163

80 میلیارد کالای قاچاق در البرز کشف و ضبط شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

80 میلیارد کالای قاچاق در البرز کشف و ضبط شد


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: طی سه ماه نخست سال جاری مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال در این استان کشف و ضبط شد.
علی اکبر زارعی نژاد با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های ایجاد شده و برنامه ریزی کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز و مشارکت دستگاه های درگیر در امر مهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سه ماهه نخست سال جاری هشتاد میلیارد ریال کالای قاچاق در سطح استان البرز کشف، ضبط و جهت صدور حکم تحویل مقامات قضایی استان شد.
وی افزود: این کالاها بیشتر شامل مشروبات الکلی خارجی و دست ساز، تجهیزات ماهواره ای ، سیگار خارجی، فرآورده های نفتی ، عتیقه، انواع دارو، خودرو سواری، موتورسیکلت، لوازم صوتی و تصویری، خانگی، آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، پوشاک خارجی ، چوب، کفش، کیف، باطری خودرو ، لپ تاب، لامپ کم مصرف، انواع CD و DVD و سایر اقلام بوده است. دبیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرزتصریح کرد: این کالاها با تلاش مستمر برادران زحمتکش نیروی انتظامی و تدابیر فرماندهی نیرو و برنامه ریزی و هماهنگی های ایجاد شده توسط دبیرخانه کمیسیون مقابله با قاچاق استانداری و مشارکت دستگاه هایی نظیر ، اطاعات ، صنعت و معدن، شرکت پخش فرآورده های نفتی ، دانشگاه علوم پزشکی ، تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت اصناف، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های ذی ربط بوده است. زارعی نژاد همچنین ضمن تشکر از صدا و سیمای استانی اقدامات انجام شده توسط این شبکه مخصوص پخش گزارشات مربوطه به کشفیات و اطلاع رسانی به مردم در زمینه مضرات مصرف کالای قاچاق بهداشتی و آرایشی و سایر کالاهای مقابله که مستقیما به سلامت مردم مرتبط است را مطلوب توصیف نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود