2 مرداد 1393
شماره خبر: 126418

مردم ولایتمدار کرج با حضور آگاهانه به خونخواهی کودکان فلسطینی قیام می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم ولایتمدار کرج با حضور آگاهانه به خونخواهی کودکان فلسطینی قیام می کنند


فرماندار ویژه کرج طی بیانیه ای از مردم ولایتمدار استان البرز، به ویژه کلانشهر کرج خواست همگام با سایر نقاط کشور اسلامی مان، با حضور آگاهانه و امید بخش خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به خونخواهی از کودکان و زنان و مردان فلسطین قیام نموده و مقاومت مردم فلسطین را حمایت می کنند.
فرماندار ویژه شهرستان کرج، به مناسبت روزجهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده و مردم مسلمان را به حضور در راهپيمايي با شکوه روز قدس دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن ارحیم»
"روز قدس، فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها، بیرق آن برافراشته شود." «حضرت امام خمینی (ره)» خداوند بزرگ را به جهت درک ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و توفیق حضور در روز جهانی قدس سپاسگزاریم. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و تغییر معادلات سیاسی در خاور میانه، اساس رژیم صهیونیستی در خطر قرار گرفته است و این به خاطر دفاع آرمانی رهبری انقلاب و مردم سرافراز ایران از ملت مظلوم فلسطین و اعتقاد به رهایی قدس شریف از دست صهیونیسم بین المللی بوده است. به همین جهت در همان ابتدای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره)، با نام گذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس، آرمانهای ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را تبدیل به خواست جهان اسلام و ملتهای آزاده کرد. هر سال با فریاد جهانیان برای آزادی قدس شریف، استکبار و صهیونیسم بین المللی با تحرکات ناجوانمردانه، سعی در انحراف افکار عمومی دارند. لیکن موج انتفاضه ملت مظلوم فلسطین در روزهای نزدیک به روز قدس، امیدهایی را در دل مردان و زنان آن دیار ستمدیده افزون می کند و در چنین شرایطی که رژیم اشغالگر قدس عصبانی از انتفاضه با خشونت دیوانه وار، کودکان و زنان و مردم بی دفاع و مظلوم غزه را هدف آماج پیشرفته ترین سلاح ها قرار داده و در انظار عمومی جهانیان، سبعانه به خاک و خون می کشد، سیاه رویی برای حامیان دروغین حقوق بشر می ماند. آنان که از حقوق بشر همواره به صورت ابزاری استفاده کرده و هیچگاه قتل عام انسانهای بیگناه در غزه، سوریه، عراق و افغانستان را ندیده و چشمان خود را بر این نسل کشی ها بسته اند. ملت ایران، با لبیک به مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و ایستادن در صف ملت مظلوم فلسطین در روز قدس، آزادی سرزمین فلسطین و مرگ استکبار و صهیونیسم را فریاد خواهند زد. مردم شریف استان البرز، به ویژه کلانشهر کرج، نیز همگام با سایر نقاط کشور اسلامی مان، با حضور آگاهانه و امید بخش خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به خونخواهی از کودکان و زنان و مردان فلسطین قیام نموده و مقاومت مردم فلسطین را حمایت می کنند. به امید رهایی قدس شریف، عزت ملتهای مسلمان و سربلندی مردم شریف ایران، انشاء الله.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود