4 مرداد 1393
شماره خبر: 126442

راهپیمایی روز قدس فرصتی برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

راهپیمایی روز قدس فرصتی برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب است


فرماندار اشتهارد گفت: روز جهانی قدس، فرصتی مناسب برای اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین است.
ˈابوالفضل اینانلوˈ افزود: روز قدس یکی از با ارزش ترین یادگاران امام راحل (ره) است که دراین روز ملت های مسلمان جهان در مقابله با جنایات وحشیانه رژیم غاصب به پا می خیزند. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری برای حضور فعال در این روز دارند ادامه داد: در روز قدس مسلمانان جهان وحدت و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان می کشند. فرماندار اشتهارد یادآورشد: جنایات بی شرمانه صهیونیستها به اوج خود رسیده و این موضوع حمایت بیشتری را از سوی مسلمانان جهان می طلبد. اینانلو تاکید کرد: ملت مسلمان ایران در سایه رهبری اندیشمند به کشوری مستقل و الگو در جهان تبدیل شده است .
غاصبان قدس کاری از پیش نخواهند برد
فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با تشدید جنایات خود کاری از پیش نمی برد، ادامه داد : با افزایش جنایات در سرزمین اشغالی فلسطین چهره واقعی اسراییل بیش از گذشته برای مردم جهان مشخص شده است. اینانلو یادآورشد:سکوت بسیاری ازمجامع بین المللی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی حاکی ازآن است که خود آنان نیز دست نشانده هستند و تاثیری در احقاق حقوق مردم فلسطین نخواهند داشت. وی اظهارامیدواری کرد: همانطور که در بسیاری از کشور های مسلمان نظیر لبنان شاهد پیروزی حق علیه باطل بودیم در فلسطین نیز بزودی با حمایتهای مسلمانان جهان این امر مهم محقق می شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود