4 مرداد 1393
شماره خبر: 126446

با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی فریادهای مرگ بر اسرائیل در نظرآباد طنین‌انداز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی فریادهای مرگ بر اسرائیل در نظرآباد طنین‌انداز شد


مردم مومن و ولایی شهرستان نظرآباد با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با ولایت، انزجار خود رانسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.
اقشار مختلف مردمی در این شهرستان امروز همراه با مسلمانان سراسر جهان فریاد مرگ بر اسرائیل سرداده و تاکید کردند ملت غیور ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان ومردم ستمدیده فلسطین خواهد بود. در این راهپیمایی که یکی از بی‌نظیر‌ترین تجمعات مردم نظرآباد بود، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان، دانشجویان، طلاب، هنرمندان، ورزشکاران، اقشار مختلف مردمی، مسئولان ارشد شهرستان نظرآباد از جمله شهریار آقایی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان سپاه و بسیج، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و مدیران ادارات حضور داشتند. راهپیمایان با سردادن شعارهایی چون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم‌ خامنه‌ای نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی‌اش اعلام کردند.
وحدت ملت‌های مسلمان، صهیونیسم را نشانه گرفته است
در حاشیه این راهپیمایی فرماندار نظرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وحدت ملت‌های مسلمان صهیونیسم را نشانه گرفته است. وی افزود: امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم همیشه در صحنه شهرستان نظرآباد بار دیگر با حضور پرشور و مقتدرانه خود کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشتند. وی ادامه داد: حضور قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد و کودک در روز قدس نشان داده است که ما هرگز دست از حمایت ملت مظلوم فلسطین برنخواهیم داشت و همراه آنان خواهیم بود. این مسئول با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی اقدامات ددمنشانه خود را بیشتر کرده است و با کشتار وحشیانه مردم بیش از گذشته چهره منفور خود را در جهان نمایان کرد.آقایی تأکید کرد: این اقدامات وحشیانه هرگز نمی‌تواند ملت فلسطین را از آرمان‌ها و اهدافشان دور سازد بلکه آنان را دردفاع از اعتقاد وآرمانهای اسلامی شان مستحکم‌تر می‌کند. فرماندار نظرآباد گفت: امروز حضور چشمگیر ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه نظرآباد نشان می‌دهد که مسلمانان هرگز دست از اتحاد و همبستگی خود بر نخواهند داشت. وی تصریح کرد: امروز در برابر جنایات رژیم منفور صهیونیستی سکوت عاقلانه نیست، اما مجامع بین‌المللی در برابر فجایع رخ داده در فلسطین مهر سکوت را بر لبان خود زده‌اند که این جای سئوال دارد.
فرماندار نظرآباد گفت: روز قدس امسال بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده و این نشانه همراهی و همدلی ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین وکودکان غزه است. آقایی این حضور گسترده را فرصتی مهم برای اعلام انزجار مردم از رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود:: همراه با مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمده‌ایم تا بار دیگر با مشت‌هایی گره کرده و گام‌هایی استوار لرزه بر اندام دشمنان بیندازیم و اعلام کنیم که فلسطین هرگز تنها نخواهد ماند. وی با تقدیر از بصیرت و آگاهی مردم نظرآباد تاکید کرد: به طور قطع امروز بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ نظرآباد برگزار شد و افتخار می‌کنیم که خادم چنین مردم با بصیرت، آگاه و ولایی هستیم. حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه شهرستان نظرآباد که امروز همراه راهپیمایان فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌داد نیز طی گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه شهرستان نظرآباد با حضور گسترده در راهپیمایی امروز بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند. وی خطاب به قدرت‌های زورگوی غربی گفت: به طور قطع اشغالگران قدس به سمت نابودی گام برمی‌دارند و اگر دست از حمایت این رژیم جعلی برندارند، به همین سرنوشت دچار خواهند شد. امام جمعه نظرآباد تاکید کرد: جهان اسلام آگاه و بیدار است و اجازه نمی‌دهد که یک حکومت گرگ‌صفت با حمایت و همراهی استکبار جهانی خون مردم بی‌گناه را بر زمین بریزد. گفتنی است راهپیمایان با آتش زدن پرچم آمریکا ورژیم صهیونیستی وقرائت قطع نامه روزجهانی قدس ،ظلم ستیزی وحمایت از مظلوم را به جهانیان ثابت کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود