13 مهر 1391
شماره خبر: 12664

جلسه ستاد توسعه کشاورزي در فرمانداري کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 جلسه ستاد توسعه کشاورزي در فرمانداري کرج برگزار شد

سپیدار آنلاین: جلسه ستاد توسعه کشاورزي با حضور دکتر صيدايي معاون برنامه ريزي استاندار البرز،مسئولان جهاد و کشاورزي استان و ساير مسئولان ذيربط در سالن الغدير فرمانداري شهرستان کرج برگزار شد.
معاون بودجه و برنامه ريزي استاندار البرز در اين جلسه گفت: دشمنان معيشت مردم را هدف قرار داده اند. دکتر اسکندر صيدايي اظهار داشت: در شرايط کنوني دشمن انقلاب اسلامي معيشت مردم را هدف قرار داده اند. وي ادامه داد: دشمن در شرايط فعلي و اعمال تحريم اقتصادي بر عليه ايران هم اکنون معيشت مردم را هدف قرار داده اند. معاون بودجه و برنامه ريزي استاندار البرز گفت: دشمنان فکر کرده اند با چنين تحريم هايي مي توانند به نظام ما ضربه بزنند. صيدايي تصريح کرد: ولي دشمنان با چنين کارهايي سبب مي شوند که مردم ايران بيشتر حافظ نظام و ادامه دهنده راه شهدا و ايثارگران و زمينه پايداري نظام را مهيا کند. وي در بخش ديگري از سخنراني خود افزود: تعاوني ها امروزه شکل گرفته اند و بحث آب مورد نياز آنان نيز بايد مورد بررسي قرار گيرد. درادامه رئيس جهاد کشاورزي استان البرز از ارائه 159 طرح به دبيرخانه ستاد توسعه کشاورزي استان خبر داد.
عليرضا منصور خاکي اظهار داشت: طبق آخرين گزارش دبيرخانه ستاد توسعه کشاورزي در تاريخ 28 شهريور ماه سال جاري تا کنون 159 طرح به دبيرخانه ارائه شده که 29 طرح اشخاص حقوقي و 130 طرح نيز اشخاص حقيقي بوده است. وي ادامه داد: تسهيلات بانکي اين طرح ها 81 ميليارد و 437 ميليون تومان است که 86 طرح نيمه تمام و 83 طرح جديد به بانک معرفي شده است. رييس جهاد کشاورزي استان البرز افزود: اين 159 طرح ارائه شده در صورت اجرايي شدن دو هزار و 176 شغل جديد ايجاد مي کند. منصور خاکي اظهار داشت: 1778 نفر در تعاوني ثبت نام کرده اند 45 در حال ثبت و 60 نفر تقاضا انفرادي خود را اعلام کرده اند. وي گفت: 149 طرح با اعتبار 60 ميليارد تومان به بانک معرفي شده که 41 طرح از بانک بازگشت داده شده است و 64 طرح در بانک در حال بررسي 44 طرح مصوب و 33 طرح پرداخت شده است. رئيس جهاد کشاورزي استان البرز تصريح کرد: 2 ميليارد و 246 ميليون تومان عقد قرارداد براي 34 طرح بسته شده است. منصور خاکي افزود: در پروانه تاسيس ميزان اشتغال، ميزان اعتبارات، زمين و ... قيد مي شود. وي اظهار داشت: در صدور پروانه بهره برداري ميزان اشتغال بايد مشخص باشد که اگر مشخص نباشد از تعهدات بانکي خارج مي شود. مدير جهاد کشاورزي کرج نيز گفت: شهرک گلخانه و شهرک دامپروري در کارگروه توسعه کشاورزي استان البرز مطرح شده است.
مير سعيد وليعهدي اظهار داشت: تا کنون 7 جلسه برگزار شده که 43 مصوبه در بر داشته است. وي ادامه داد: شهرک گلخانه و شهرک دامپروري در کارگروه توسعه کشاورزي استان البرز مطرح شده است. وي افزود: تعداد طرح هايي که به بانک معرفي شده 43 پرونده به مبلغ تسهيلات 161 ميليارد ريال است. مدير جهاد کشاورزي کرج تصريح کرد: 15 پرونده با اعتبار 13 ميليارد تومان در ستاد توسعه کشاورزي استان ارائه شده است. وي گفت: يکي از طرح هاي که در کارگروه توسعه کشاورزي مطرح شده است ايجاد شهرک گلخانه در ماهدشت است که 180 هکتار در نظر گرفته شده است که در سال 91 مبلغ 25 ميليون تومان پيش بيني شده است. مدير جهاد کشاورزي کرج اظهار داشت: يکي ديگر از طرح ها ايجاد شهرک دامپروري در ماهدشت است که 180 هکتار است.




منبع: شبکه خبری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود