14 مرداد 1393
شماره خبر: 126846

دولت مصر در قبال مردم مظلوم غزه مسئول است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دولت مصر در قبال مردم مظلوم غزه مسئول است


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مصر در قبال مردم مظلوم فلسطین مسئول است، گفت: دولتمردان این کشور به عنوان یک سرزمین اسلامی باید به وظایف خود در قبال مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه عمل کنند.
عزیز اکبریان اظهار داشت: امروز موضوع فلسطین برای جهان اسلام به یک دغدغه تبدیل شده و افکار عمومی مسلمانان تمام حوادث سرزمین‌های اشغالی را رصد می‌کند.
وی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره بر حمایت از مظلومان به ویژه مسلمانانی که تحت ظلم و ستم قرار گرفته‌اند، تاکید دارد، گفت: بزرگان دینی ما تاکید کرده‌اند که اگر فردی به ندای مظلوم پاسخ ندهد، مسلمان نیست. نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: متاسفانه ما شاهد هستیم که بیش از یک ماه است که مردم مظلوم فلسطین تحت شدید‌ترین تهاجم نظامی و بمباران بی‌وقفه بوده و این در حالی است که برخی از کشورهای اسلامی در قبال این جنایات سکوت کرده‌اند. اکبریان با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم ساکن غزه نیاز جدی به دارو و مواد غذایی دارند، گفت: تنها راه دسترسی به غزه و ارسال کمک‌های انسان دوستانه در شرایط فعلی از طریق مرزهای مصر است و دولت این کشور باید شرایط ارسال فوری این کمک‌ها را فراهم کند. وی تاکید کرد: دولت مصر به عنوان یک کشور اسلامی در قبال همه رخدادهای جهان اسلام مسئولیت داشته و باید به وظایف خود در برابر مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و مقاومت اسلامی عمل کند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثر مجروحان فلسطینی را زنان، کودکان، افراد سالخورده و بیماران تشکیل می‌دهند، گفت: مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی از تمام توان خود برابر رژیم اشغالگر قدس استفاده کرده و حمایت معنوی و ارسال کمک‌هایی چون دارو و مواد غذایی کوچک‌ترین وظیفه‌ای است که امت اسلامی در برابر آنها دارد. اکبریان در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت قاطع کشورهای اسلامی از مبارزان فلسطینی، شکست دیگری به اشغالگران قدس تحمیل شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود