15 مهر 1391
شماره خبر: 12717

وضعیت اقتصادی امروز ناشی از ضعف مدیریت و تحریم‌هاست

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وضعیت اقتصادی امروز ناشی از ضعف مدیریت و تحریم‌هاست

سپیدار آنلاین: خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی امروز و گرانی‌ها ناشی از ضعف مدیریت‌ها و همچنین تحریم‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به مشکلات اقتصادی و التهاب در بازار ارز و طلا اشاره کرد و گفت: این شرایط به طور کامل ناشی از تحریم‌های دشمنان نیست، اگر چه این تحریم‌ها و بدخواهی‌ها نیز بی‌تاثیر نبوده است. وی تصریح کرد: بخشی از وضعیت اقتصادی امروز کشور به دلیل ضعف مدیریت‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم تا مسئولان امر را برای رفع این مشکلات یاری رسانیم. نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به طور قطع حضور و استفاده از مدیران با تجربه و کارآمد برای مقابله با وضعیت اقتصادی کشور لازم است و باید از این مدیران که کار خود را بلد بوده و توانمند هستند برای خدمت به مردم استفاده کرد. کازرونی ادامه داد: در چنین شرایطی وحدت و همدلی تنها راه عبور از بحران است و همه باید در کنار مسئولان با همدلی و همراهی برای مقابله با مشکلات تلاش کنیم. وی تاکید کرد: در این شرایط ایجاد تنش نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه بر حجم مشکلات می‌افزاید.
غربی‌ها دست از هتاکی به مقدسات مسلمانان بردارند
نماینده ولی فقیه در کرج در ادامه خطبه دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان به هتاکی غربی‌ها به مقدسات مسلمانان اشاره کرد و گفت: ادامه این رفتار به طور قطع آتش خشم مقدس مسلمانان را گسترش داده و دامان هتاکان و حامیان آنها را می‌گیرد. کازرونی در پایان از سران کشورهای اروپایی و آمریکایی خواست تا بیش از این با احساسات جهان اسلام بازی نکنند زیرا در غیر این صورت باید تاوان حمایت از هتاکان را پرداخت کنند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود