25 شهریور 1391
شماره خبر: 11535

کاخ سفید پاسخگوی اهانت به مسلمانان باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کاخ سفید پاسخگوی اهانت به مسلمانان باشد

سپیدار آنلاین: خطیب جمعه شهرستان کرج گفت:‌سران کاخ سفید باید به دلیل توهین به مقدسات امت اسلامی پاسخگوی مسلمانان باشند.
نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی برگزار شد. نماز جمعه این هفته شهرستان کرج همچون سراسر کشور تحت تاثیر ساخت یک فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) قرار داد و نمازگزاران در سراسر نماز بارها نسبت به این اقدام جسارت‌آمیز غرب اعتراض و انزجار خود را نشان دادند. امام جمعه شهرستان کرج نیز در خطبه‌های دوم ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی طی سخنانی تاکید کرد:‌توهین و جسارت به مقدسات جهان اسلام برای نخستین بار صورت نگرفته و متاسفانه دنیای غرب از سکوت برخی از حاکمان سرسپرده ممالک اسلامی سوء استفاده کرده و هر روز جسارت خود را افزایش می‌دهد. کازرونی خاطرنشان کرد: توهین به پیامبر عظیم‌الشان اسلام به طورقطع یک کار سازمان یافته و با برنامه‌ بوده و دست لابی‌های صهیونیستی و سران کشورهای غربی،‌بویژه کاخ سفیدنشینان در این اقدام توهین‌آمیز نمایان است. وی تصریح کرد:‌ مسلمانان بویژه، شیعیان جهان اسلام به رهبری ولی امر مسلمین و هدایت و راهبری مراجع اعظام تقلید سکوت نکرده و به طور قطع پاسخی قاطع به هتاکان و دست‌های پشت پرده آن خواهند داد. کازرونی تاکید کرد:‌توهین به مقدسات مسلمانان اقدامی نیست که بخواهیم به سادگی از کنار آن عبور کنیم و به طور قطع گوش به فرمان ولایت هستیم تا پاسخ لازم را به هتاکان بدهیم. در این لحظه نمازگزاران کرجی با فریادهای مرگ‌ بر آمریکا،‌مرگ بر اسرائیل و ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای سخنان خطیب جمعه کرج را تایید کردند. وی در ادامه با بیان اینکه این فیلم موهون خشم جهان اسلام را برانگیخته است گفت:‌کاخ سفید باید پاسخگوی جسارت به شخص اول جهان هستی یعنی پیامبر عظیم‌الشان اسلام باشد.
حاکمان اسلامی به سکوت خود خاتمه دهند
نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با انتقاد از سکوت برخی حکومت‌های اسلامی نسبت به توهین به مقدسات مسلمانان بیان داشت:‌ متاسفانه بارها غربی‌ها چنین رفتار جسارت‌آمیزی را تکرار کردند اما در مقابل جسارت آنها این حکومت‌ها سکوت کردند. کازرونی تاکید کرد:‌امت اسلامی امروز نسبت به توهین به پیامبر بزرگوارمان، خشمگین، سوگوار و عزادار است لذا اگر حکومت‌ها با امت اسلامی همراه و هم‌صدا نباشند خشم مردم دامان آنها را هم خواهد گرفت. وی گفت:‌قرار نیست عده‌ای دین ستیز هر آنچه لایق خود است را به مقدسات ما نسبت دهند و به بهانه آزادی بیان و اندیشه و با ظاهر هنر به پیامبر اسلام توهین کنند اما حاکمان اسلامی در برابر جسارت آنها سکوت کرده و به نوعی این توهین را تایید کنند.کازرونی تصریح کرد: لذا لازم است امت اسلام زیر پرچم مراجع اعظام قیام کرده و یک بار برای همیشه پاسخ هتاکان را بدهد.
برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز علیه هتاکی به پیامبر در استان البرز
در اکثر شهرها و شهرستان‌های استان البرز مردم مومن و ولایتمدار این استان همراه با مردم ایران راهپیمایی اعتراض‌امیز علیه هتاکی به پیامبر معظم اسلام برگزار کردند. در این راهپیمایی مردم معترض استان البرز ضمن بیان انزجار و نفرت خود نسبت به عوامل فیلم ضدانسانی و ضد اسلامی بیان کرده و خواستار برخورد با هتاکان شدند. در این راهپیمایی شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، عزا عزاست امروز روز عزاست امروز امام عصرمان صاحب عزاست امروز، فریاد یا محمدا برس به داد امتت، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم‌ خامنه‌ای و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد سردادند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود