21 مرداد 1393
شماره خبر: 127264

رسانه ها منصفانه وقایع را رصد کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رسانه ها منصفانه وقایع را رصد کنند


خبرنگاران به جهت بهبود وضعیت و امنیت باید مسوولان را نقد سازنده نمایند و نیمه پر لیوان را ببینند چرا که نقد سازنده می تواند ما را در جهت ارتقای توسعه پایدار هدایت نماید.
به مناسبت روز خبرنگار اداره ارشاد نظرآباد میزبان خبرنگاران البرزی بود. این مراسم با همکاری فرماندار ی،شهردار ی،اداره فرهنگ و ارشاد و اصناف این استان و با حضور فرماندار ،رییس ارشاد ، رییس خانه مطبوعات کرج و جمعی از مدیران لشکری و شهرستانی و همچنین خبرنگاران البرزی برگزار شد. در حاشیه این مراسم شهریار آقایی فرماندار نظرآباد با اشاره به حملات وحشیانه اسراییلی ها به مردم مظلوم غزه و سکوت رسانه ها گفت:درطول تاریخ و جنگ های دول دنیا اولین باری است که اینگونه کودک کشی را باب کرده و هدف اصلی آنان کودکانند که مورد هجوم تیرهای تنفر واقع می شوند، واین عملا نسل کشی است . وی افزود: هدف این گونه نسل کشی ها تنها به یک منظور می تواند صورت گیرد آن هم به زانو در آوردن فلسطینی ها است ، که با کشته شدن عزیزانشان آنان مجبور به سازش شوند.
دو دسته گی رسانه در این برهه حساس زمانی
آقایی فضای کنونی حاکم بر جوامع را بسیار ملتهب دانست و رسانه را عنصر حساسی برشمرد و گفت:در این فضای ملتهب حاکم در جهان و کمرنگ شدن داد حقوق بشر اصحاب رسانه نیز دو دسته شدند یک دسته رسانه هایی که واقعیت های غزه و فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند و گروهی دیگر تمامی این اتفاقات را به گونه ای دیگر می رسانند که قلب انسان از شنیدن گزارشات غلط و دروغین این رسانه ها بدرد می آید،و این مردم مظلوم را تروریست و ناکسان بی عدالتی را شریف ترین افراد می شمارند.
وی افزود:همین باصطلاح افراد که خود را اصحاب رسانه می نامند تروریست های داعش را به عنوان تروریست معرفی نمی کنند و می گویند "دولت اسلامی " و عملیات ددمنشانه آنان را "عملیات جهادی" می نامند. وی تاکید کرد:آنان یک هدف بیشتر ندارند از کار پلیدشان و آنهم این است که به پیکره ی اسلام خلل ایجاد نمایند چرا که از اسلام واهمه دارند.
فرماندار نظرآباد ایران را کشوری امن دانست وتصریح کرد: ایران در سایه سار جمهوری اسلامی ایران و رهبری واز امنیت بالقوه ای برخوردار است و شهروندان بحق از امنیت خوبی برخوردارند چرا که همدلی و وحدت رمز پیروزی و امنیت است . وحماسه 24خرداد 92 نمونه بارز این وحدت وهمدلی بود. این مقام مسوول با اشاره به قدمت 9هزارساله شهرستان نظرآباد عنوان کرد: شهرستان نظرآباد با قدمت و تمدنی 9هزارساله از افتخارات ایرانی بودن ما می باشد و هیچ کشوری نمی تواند با تمدن 9هزارساله ما رقابت نماید اما ضعف هاد زیادی در نظرآباد وجود دارد که همکاری و همیاری تمام آحاد را می طلبد چرا که یکی از قطب های کشاورزی و گردشگری است و باید این منطقه حفظ شود . عالی ترین مقام شهرستان نظرآباد خبرنگاران را سنگربانان و طلایه داران عرصه پیکار دانست و افزود: من بحق می دانم که خبرنگاران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و شاید هیچ تقدیری نتواند پاسخگوی زحمات شما عزیزان باشد چراکه در سرما و گرما و در بدترین شرایط در پی انعکاس اخبار بین مردم و مسوولان و رصد وقایع هستید . فرماندار نظرآباد تصریح کرد:خبرنگاران به جهت بهبود وضعیت و امنیت باید مسوولان را نقد سازنده نمایند و نیمه پر لیوان را ببینند چرا که نقد سازنده می تواند ما را در جهت ارتقای توسعه پایدار هدایت نماید. انتهای مراسم تمامی حاضران در این مراسم عکس یادگاری انداختند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود