21 مرداد 1393
شماره خبر: 127279

نمایندگان ‌مجلس ‌به‌دنبال کمک به دولت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمایندگان ‌مجلس ‌به‌دنبال کمک به دولت هستند


رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه نمایندگان ‌مجلس ‌به‌دنبال کمک به دولت هستند، گفت: اگر عده‌ای در مورد موضوعی نگران هستند باید نگرانی‌شان برطرف و اطمینان خاطر به آن‌ها داده شود.
عزیز اکبریان در مورد اظهارت حسن روحانی و به کار بردن ادبیات خاص برای منتقدان اظهار کرد:از سخنان روز گذشته روحانی متعجب شدیم. وی افزود:از رئیس جمهوری که خودش را دیپلماتی کارکشته معرفی می کند و در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران است این اظهارت مورد انتظار نبود. نائب رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد تجدیدنظر روحانی در این نوع اظهارات تصریح کرد: این اظهارات از روی عصبانیت بوده و روحانی باید در مورد ادبیات به کار برده شده خود در مقابل منتقدین تجدید نظر نماید.
وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی از بین بردن اینگونه ادبیات بود, تصریح کرد: ادبیات به کار برده شده توسط روحانی ادبیات رضاخانی است و این ادبیات مورد پسند هیچ کس نیست. نماینده مردم کرج با بیان اینکه این اظهارات توهین آمیز بود افزود:همه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به دنبال کمک به دولت هستند و هیچ کس مخالف دولت نیست بلکه برخی منتقد دولت هستند که این نیز امری طبیعی است. وی با بیان اینکه به کار بردن این انتقادات در جایگاهی که روحانی قرار دارد غیر طبیعی است, گفت:در زمان هیچ کدام از روسای جمهور گذشته و از ابتدای انقلاب هیچ کس اینگونه با منتقدانش سخن نگفته است. وی با بیان اینکه این الفاظ با اعتدال هم خوانی ندارد گفت: اگر عده‌ای در مورد موضوعی نگران هستند باید نگرانی‌شان برطرف و اطمینان خاطر به آن‌ها داده شود. نماینده مردم کرج استفاده از لفظ بزدل سیاسی برای منتقدان را تقبیح کرد و گفت: این حرف ها, حرف های درستی نبود و اینگونه خطاب ها در شان ریاست جمهوری اسلامی ایران نیست. وی در مورد انتقادات برخی از افراد و ایرادات آنها به سخنان روسای جمهور سابق گفت: یکی از انتقادات ما به احمدی نژاد ادبیات وی بود اما حتی در زمان وی نیز این ادبیات مشاهده نشد. نماینده مردم کرج اظهارکرد:در طی 35سال گذشته هیچ رئیس جمهوری با این ادبیات با مخالفانش سخن نگفته و خطاب "بزدل سیاسی "و "به جهنم" دور از شان وی است. اکبریان بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هیچ کس مخاف دولت نیست و همه قصد کمک به دولت دارند و حتی برای کسانی که به دنبال براندازی نظام هستند نیز چنین ادبیاتی به کار برده نشده است.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود