20 دی 1390
شماره خبر: 3859

نتقاد نماینده کرج از عدم اجرای «طرح نظارت بر نمایندگان مجلس»

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نتقاد نماینده کرج از عدم اجرای «طرح نظارت بر نمایندگان مجلس»

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: اگر طرح نظارت بر نمایندگان اجرا شود نمایندگانی که به طور واقعی برای ملت کار می‌کنند و کسانی که دنبال منافع خودشان هستند، شناسایی و معرفی خواهند شد.
عزیز اکبریان‌ اظهار ‌داشت: رئیس جمهور‌ تاکنون حدود 18 وزیر دولت را به صرف اینکه به دستورات وی عمل نکردن عوض کرده، این در حالی است که بسیاری از این وزرا در انجام مسئولیت‌های خود قصوری نداشتند.
نماینده کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس نتوانسته رئیس جمهور را وادار کند تا به قوانینی که در این مجلس به تصویب می‌رسد، عمل کند. اکبریان در این زمینه به عدم اجرای قانون بودجه مترو و قانون هدفمندی یارانه به آن صورتی که در مجلس مصوب شد اشاره و عنوان کرد: اگر قانونی وجود دارد برای همه است و رئیس دولت استثنا نیست. وی همچنین یادآور شد: با وجود استیضاح‌ها، مجلس درباره بازخواست از دولت ضعیف عمل کرده است.
* انتقاد نماینده کرج از عدم تحقق طرح نظارت بر نمایندگان
اکبریان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در اجرای قانون نمایندگان نیز مانند دیگر مردم هستند، گفت: بر همین اساس طرح نظارت بر نمایندگان را از یک سال پیش به مجلس دادیم، اما این طرح هم در مجلس مانده در حالی که نمایندگان نیز باید تابع قانون باشند. این مسئول اذعان داشت: اگر طرح نظارت بر نمایندگان اجرا شود نمایندگانی که به طور واقعی برای ملت کار می‌کنند و کسانی که دنبال منافع خودشان هستند، شناسایی و معرفی خواهند شد. نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: با تمام نواقص و ضعف‌هایی که وجود دارد، مجلس هشتم در سیاست‌های داخلی و خارجی مواضع تاثیرگذاری داشته و در راستای ارزش‌های انقلاب و منافع مردم گام برداشته است.



منبع :خبر گذاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود